دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش دو فیلم از خسرو سینایی در نمایشگاه کارنامه در موزه هنرهای معاصر تهران

درآخرین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»، مروری بر فرهنگ دیداری کودکان ایران، روز چهارشنبه 12 خرداد ماه ساعت 3 بعد از ظهر 5 فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 90121

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، در آخرین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»، روز چهارشنبه 12 خرداد ماه ساعت 3 بعدازظهر، 5 فیلم از سال های 1347 تا 1359،با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،انجمن اولیا و مربیان و فیلم خانه ملی ایران در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.


در ششمین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»؛ فیلم های «آن سوی هیاهو» محصول سال 1347 به مدت 36 دقیقه و فیلم «فعل مجهول» محصول سال 1351 به مدت 11 دقیقه ساخته خسروسینایی، فیلم «کوره پزخانه» ساخته محمد مقدسیان، محصول سال 1359 به مدت 39 دقیقه و فیلم «یک قطره خون،یک قطره نفت» ساخته فرشید مثقالی، محصول سال 1359 به مدت 25 دقیقه به نمایش در می آید.


علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه کارنامه می توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا 7 عصر، جمعه ها از ساعت 3تا7 عصر به جز شنبه ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته