دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد؛

فعالیت ۱۵ مركز اهدای خون استان تهران در هفته اول ماه رمضان

فعالیت ۱۵ مركز اهدای خون استان تهران در هفته اول ماه رمضان
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: ۱۵ مرکز اهدای خون در پایتخت میزبان داوطلبان اهدای خون در هفته اول ماه مبارک رمضان از ۲۲ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خواهند بود.
کد خبر : 901203
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید منتظر شبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: مراکز اهدای خون وصال شیرازی، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۸ تا ۲۲ در تمامی روزها فعال خواهند بود و مرکز اهدای خون پیروزی نیز به غیر از جمعه از ساعت ۸ تا ۲۲ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

وی ادامه داد: مراکز اهدای خون مترو امام خمینی(ره)، صدر، نارمک، ابوذر، ورامین و شهریار به غیر از روز جمعه و از ساعت ۸ تا ۱۵ در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند به خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: مراکز اهدای خون رباط کریم و چیذر در روزهای فرد و مراکز اهدای خون پاکدشت و شهر قدس در روزهای زوج از ساعت ۸ تا ۱۵ برای مشارکت مردم در این امر خداپسندانه فعال هستند.

شبر در پایان ضمن دعوت از مردم برای اهدای خون در این ماه پر خیر و برکت، گفت: نیاز بیماران به خون و فراورده های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم در ماه مبارک رمضان، شاهد مشارکت پرشور مردم برای انجام این کار ارزشمند و خداپسندانه باشیم.

فعالیت ۱۵ مركز اهدای خون استان تهران در هفته اول ماه مبارك رمضان

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته