دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1402 - 14:05

عضو هیئت مدیرسپولیس: فقط حقمان را می‌خواهیم و پول بیشتری نمی‌خواهیم/ مهم‌ترین مشکل ما بدهی‌های ثبت‌نشده است+فیلم

عضو هیئت مدیرسپولیس: فقط حقمان را می‌خواهیم و پول بیشتری نمی‌خواهیم  مهم‌ترین مشکل ما بدهی‌های ثبت‌نشده است+فیلم
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: ما صرفاً حق‌مان را می‌خواهیم و پول اضافه‌تری از هیچ شخص و نهادی نمی‌خواهیم.
کد خبر : 900804

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان حدادی در مورد طلبی که باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش دارد، اظهار کرد: در اصل طلبی است که باشگاه از دولت دارد. وزات ورزش یکی از ارکان دولت است. وقتی هر سهمی برای مرتبه اول در بازار سرمایه عرضه می‌شود، سامدار عمده تعهدی به سازمان بورس می‌دهد که از این تاریخ به بعد اگر بدهی به باشگاه یا شرکت تحمیل شد و در صورت‌های مالی زمان عرضه سهام وجود نداشت، سهامدار بدهی را پرداخت می‌کند. زمانی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه شدند، سهامدار عمده باشگاه‌ها که .زارت ورزش بوده این تعهد را داده است. از زمانی که سهام عرضه شده و یک و سال نیم می‌گذرد، ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه به پسپولیس تحمیل شده به سازمان حسابرسی دادیم و ۱۰۹ میلیارد تومان را قبول کردند. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: طلب ۱۰۹ میلیارد تومان در صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس ثبت شده، الان در وضعیتی هستیم که هیئت دولت نحوه تهاتر این طلب را اعلام کند. بیایند بدهی‌های ما را تهاتر کنند، بدهی‌هایی که به سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی داریم را تهاتر کنند. خیلی خوب است که هیئت دولت زمان می‌گذارد برای اینکه مالکیت باشگاه پرسپولیس تغییر کند و مشکلات AFC را نداشته باشیم ولی ای کاش در مورد این سند طلب ۹ میلیارد تومان هم یک جلسه بگذارند و این را انجام دهند. یا همان بحث ۳ و نیم میلیون دلاری که در AFC داریم مشخص شود. این‌ها مواردی است که دولت‌مردان خیلی راحت می‌توانند به کمک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیایند. ما صرفاً حق‌مان را می‌خواهیم و پول اضافه‌تری از هیچ شخص و نهادی نمی‌خواهیم.

وی در مورد اینکه سررسیدهای وام‌های پرسپولیس که در گذشته گرفته می‌شد چه زمانی سر می‌آید، عنوان کرد: بدهی‌های سپردهای ریالی ما سودش از محل سپرده بانکی که نزد بانک شهر داریم تهاتر می‌شود. یعنی در بازپرداخت مشکلی نداریم. تسهیلاتی که گرفته شده بابت بازپرداخت بدهی‌های قبلی گرفته شده است. مهم‌ترین مشکل ما در بحث بدهی‌ها، بدهی‌های ثبت نشده است. مثلاً ۱۱ میلیارد تومان رادووشویچ یا سایر بدهی‌هایی که بابت پرونده‌های قضایی به باشگاه می‌اید. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب