دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1402 - 16:36

به دام افتادن ۲۰ نظامی اسرائیلی در تله کتائب القسام

به دام افتادن ۲۰ نظامی اسرائیلی در تله کتائب القسام
شاخه نظامی حماس امروز با انتشار بیانیه‌ای از کمین مستحکم علیه نظامیان صهیونیست و به دام انداختن ۲۰ تن از آنها خبر داد.
کد خبر : 900551

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کتائب شهید عز‌الدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که موفق شده است ۲۰ نظامی اسرائیلی را در یک کمین مستحکم هدف قرار دهد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که چهارشنبه شب در یکی از ساختمان‌های منطقه حمد موفق شده‌است با استفاده از بمب‌های ضد نفر، بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی را هدف قرار دهد و موجب کشته و زخمی شدن آنها شده است.

حجم ناکامی‌های میدانی ارتش اسرائیل به حدی بوده که روزنامه (هاآرتص) نیز اذعان کرد که نبرد زمینی به نوعی به بن‌بست رسیده و نیروی کافی برای شروع عملیات در اردوگاه‌های مرکزی و رفح وجود ندارد.

رسانه‌های اسرائیلی امروز همچنین طی گزارشی تایید کردند که از هفتم اکتبر تاکنون «۴ فرمانده تیپ، ۶ معاون فرمانده تیپ، ۳۹ فرمانده دسته، ۱۳ فرمانده گروهان و ۲ افسر عملیات ارتش و ۷ فرمانده دیگر از نیرو‌های ذخیره که در حال تکمیل درجه‌های فرماندهی بودند، کشته شده‌اند».

رسانه‌های اسرائیلی با وجود سانسور شدید ارتش اشغالگر برای جلوگیری از افشای آمار واقعی تلفات این رژیم در جنگ غزه با استناد به بیانیه‌های ارتش و آمار قطره‌چکانی آنها از تلفات گزارش دادند که به این ترتیب شمار کشته‌های نظامیان به ۵۸۷ نفر و شمار زخمی‌ها به ۳۰۵۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته