دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

افزایش ۲۵ درصدی قیمت شکر، زولبیا و بامیه

افزایش ۲۵ درصدی قیمت شکر، زولبیا و بامیه
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی گفت: واحد‌های صنفی این اتحادیه شکر سهمیه‌ای نمی‌گیرند و مواد مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می‌کنند. قیمت شکر با افزایش حدود ۱۰ هزار تومانی از حدود ۲۸ به ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان رسیده است.
کد خبر : 900388

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: میزان تولید زولبیا و بامیه و شیرینی با توجه به مناسبت‌ها طبق گذشته تغییر می‌کند و مشکلی از بابت وجود نخواهد داشت. عرضه این محصولات در واحد‌های صنفی به میزان کافی و پاسخگوی تقاضاست.

وی ادامه داد: از میزان تولید آمار دقیقی نیست، اما افزایش تولید مطابق روال همیشه افزایش می‌یابد.

افزایش بیش از ۲۵ درصدی قیمت شکر

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تاکید کرد: واحد‌های صنفی این اتحادیه شکر سهمیه‌ای نمی‌گیرند و مواد مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می‌کنند. قیمت شکر با افزایش حدود ۱۰ هزار تومانی از حدود ۲۸ به ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان رسیده است. همین افزایش دلیلی برای گرانی زولبیا و بامیه ماه رمضان امسال شده است.

زولبیا و بامیه

بهره‌مند تاکید کرد: برای شیرینی اتحادیه قیمتی را ارائه نخواهد کرد. همچنین با ادارات بهداشت استان تهران هماهنگ شده است و گشت مشترک اتحادیه و بهداشت از ۲۰ اسفند تا پایان امسال به سرکشی از واحد‌های صنفی این اتحادیه خواهد پرداخت.

وی بیان کرد: با همکاری اداره بهداشت و تعزیرات برای واحد‌های قنادی گشت مشترک داریم. همچنین مردم در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد و یا شکایتی می‌توانند موضوع مورد نظر را از طریق شماره تماس اتحادیه ۰۲۱۶۶۹۴۴۴۱۱ و یا شماره ۱۲۴ پیگیری کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم که ارزانی بیش از حد مواد غذایی را به عنوان هشدار در نظر گرفته و از مکان‌هایی که پروانه کسب معتبر ندارند، خرید نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زولبیا بامیه شکر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته