دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه خودرو کرایه در گفت‌وگو با آنا پاسخ داد

نرخ آژانس خودرو در ایام نوروز تغییر می کند؟

نرخ آژانس خودرو در ایام نوروز تغییر می کند؟
رئیس اتحادیه خودرو کرایه و موسسات گردشگری در مورد شرایط نظارت بر آژانس‌های کرایه خودرو در ایام نوروز گفت: فعلا در مورد کرایه خودرو تغییر نرخ نخواهیم داشت.
کد خبر : 900306

حسن هاشمی رئیس اتحادیه خودرو کرایه و موسسات گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا مورد شرایط نظارت بر آژانس‌های کرایه خودرو در ایام نوروز گفت: فعلا در مورد کرایه خودرو تغییر نرخ نخواهیم داشت. اگر هم قرار بر تغییر نرخی باشد، این موضوع زیر نظر هیئت نظارت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شایان ذکر است که با روی کار آمدن نرم‌افزار‌های کرایه خودرو، نرخ‌ها به نوعی رقابتی شده است. به عنوان مثال برخی از مسافران درب آژانس کرایه خودرو از این نرم افزار‌ها نرخ می‌گیرند و در این شرایط مدیر آژانس مربوطه قطعا نرخی پایین‌تر از آنان می‌دهد.

هاشمی تصریح کرد: برای عید نوروز نیز همانند سال‌های گذشته ما در آژانس‌ها شیفت شب خواهیم داشت. همچنین در رابطه با موضوع امنیت مسافران و عدم وجود تخلفات لازم به ذحکر است که کلیه رانندگان این صنف ملزم به معرفی ضامن هستند. همچنین مدارک شناسایی خودرو رانندگان به صورت امانت در آژانس مربوطه بایگانی می‌شود.

وی ادامه داد: کلی رانندگان اسناد مربوط به محل اقامت خود را نیز ارائه می‌دهد. شایان ذکر است، هم اکنون بسیاری از مراکز این صنف با هتل‌ها نیز در حال همکاری هستند و خدمات کرایه خودرو برای مقاصد گردشگری ارائه می‌دهند.

آخرین نرخ مصوب خدمات از سال ۹۲ است!

رئیس اتحادیه خودرو کرایه و موسسات گردشگری در خصوص نرخ مصوب کرایه خودرو برای مقاصد گردشگری گفت: آخرین نرخ مصوب در خصوص کرایه خودرو مربوط به سال ۱۳۹۲ است که هیئت عالی نظارت به ما نرخ داده است. با توجه به عدم تعیین نرخ جدید ما با توجه به شرایط تورم و رعایت ملزومات رقابتی مبلغی را بر آن نرخ اضافه می‌کنیم.

تخفیف برای جانبازان

هاشمی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جانبازان جنگ تحمیلی این اتحادیه برای صدور جواز جانبازان و خانواده این عزیزان شرایط تخفیفی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بهترین شغل برای جانبازان گرانقدر مدیریت رانندگان آژانس‌ها است. اما با توجه به ظهور نرم افزار‌های تاکسی آنلاین در خواست داریم که نرم افزار تولید داخلی نیز برای بهره مندی بیشتر طراحی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته