دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1402 - 08:26
قالیباف در نطق پیش از دستور:

مشارکت مردم در انتخابات برآمده از وطن‌دوستی و آگاهی سیاسی بود

مشارکت مردم در انتخابات برآمده از وطن‌دوستی و آگاهی سیاسی بود
رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات، گفت: مشارکت مردم با وجود طراحی‌های گوناگون دشمنان، برآمده از وطن‌دوستی، علاقه به امنیت کشور و آگاهی سیاسی بود.
کد خبر : 900022

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از جایگاه خانه ملت، از نقش‌آفرینی یکایک هموطنان و همه دست‌اندرکاران انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از مجریان و ناظران به خصوص نیروهای امنیتی و نظامی تشکر می‌کنم که با هوشمندی و درایت امنیت انتخابات را در سراسر کشور تامین کرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات شکوهمند مجلس در میانه تحریم داخلی و خارجی چنان با نقش‌آفرینی مردم برگزار شد که همه ما را به طور مضاعف متوجه مسوولیت‌های خود کرد.

قالیباف ادامه داد: این مشارکت با وجود طراحی‌های گوناگون دشمنان حقیقتاً برآمده از وطن‌دوستی، علاقه به امنیت کشور و آگاهی سیاسی بود.

وی اظهار کرد: امیدوارم مردم با حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه اعلام شده، مجاهدت خود را با شایستگی و شکوه تکمیل کنند.

وی بیان کرد: نمایندگان منتخب باید خود را وکیل و خادم تمام مردم بدانند. مردم با صندوق رأی قهر نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته