دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1393 - 16:30
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

توجه خاص دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه شاهد و ایثارگر

خبرگزاری آنا: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در واحد دهدشت گفت: تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد نشان از رضایتمندی دانشجویان و توجه خاص دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه شاهد و ایثارگر است.
کد خبر : 90

به گزارش خبرنگار آنا، سید مصطفی مهدی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های شهرستان کهگیلویه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با تشکر از همکاری این واحد با بنیاد شهید، خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه ایثارگر کشور را قابل قدردانی دانست و انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از آموزه‌های ناب اسلامی عنوان کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه‌ هستند و خدمت به آنان توفیق الهی است و امیدواریم مسئولان خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشند.


وی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید به خصوص در دوره مدیریت عبدالرحمان افضلیان در دانشگاه آزاد دهدشت تشکر کرد و گفت: تحصیل 321نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت نشان از رضایتمندی دانشجویان و توجه خاص این واحد دانشگاهی به جامعه شاهد و ایثارگر است.


مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود 1800 شهید، 317 آزاده و بیش از 9500 جانباز در استان کهگیلویه و بویر احمد نشانه غیرت و صداقت مردان و زنان این استان است که به آرمان‌های انقلاب لبیک گفتند و همچنان به فرمان رهبر انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور دارند و مسئولان باید با صداقت پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت هم گفت: خانواده‌های شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند و امروز خانواده شهدا و ایثارگر با دلی سرشار از ایمان و خشنودی با شهادت فرزندانشان ثابت کردند که در جامعه ما شهادت، خسارت نیست بلکه چراغ راهنمای نسل‌های آینده هستند.


عبدالرحمان افضلیان بیان کرد: دانشجویان عزیز شاهد و فرزندان شهدا یک امتیازی نسبت به سایر افراد دارند و آن امتیاز این است که یک پیوند خونین بین آنان و اسلام، قرآن و انقلاب بوجود آمده است.


همچنین رئیس دانشگاه آزاد دهدشت با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: بیش از 300 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند و ما از این نظر به خود می‌بالیم.


وی ادامه داد: کسانی که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و استقلال کشور و مقابله با تهدیدات، تجاوز دشمن و عوامل ضد انقلاب مردانه ایستادند و جان فشانی کردند، هیچ‌گاه نباید فراموش شوند.


در ادامه این جلسه معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از حضور ایثارگران و خانواده‌های شهدا که پرچمداران فرهنگی و علمی هستند استقبال می‌کند.


مصطفی بهره‌بر به ارائه پیشنهادهای خود نظیر: تجلیل از دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، اردوهای سیاحتی، زیارتی و علمی پرداخت که مورد تصویب حاضران قرار گرفت.


انتهای پیام/ع




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته