دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرداخت نقدی عوارض آزادراه تهران- پردیس حذف می‌شود

پرداخت نقدی عوارض آزادراه تهران- پردیس حذف می‌شود
مدیر عوارضی آزادراه تهران- پردیس گفت: تمام باجه‌های نقدی آزادراه تهران- پردیس مسدود و همه آنها الکترونیکی می‌شوند.
کد خبر : 899553

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدی باقری مدیر عوارضی آزادراه تهران - پردیس با اشاره به عدم دریافت وجه نقد در عوارضی این جاده تا چند روز دیگر اظهار کرد: از تاریخ ۲۶ اسفندماه امسال تمام باجه‌های نقدی این آزادراه مسدود وتردد خودرو‌ها فقط به صورت الکترونیکی میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، همچنین طبق بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه مبنی بر الزام اخذ عوارض به صورت الکترونیکی این آزادراه نیز مانند سایر آزادراه‌های کشور الکترونیکی می‌شود.

مدیر عوارضی آزادراه تهران- پردیس خاطر نشان کرد: به تمام هموطنان توصیه می‌کنیم جهت پرداخت به موقع عوارض آزادراهی هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و ایجاد کیف پول از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند پرنا و یا مراجعه به سایت بانک مسکن اقدام کنند.

باقری ادامه داد: برای تسهیل این امر باجه‌هایی در عوارضی این آزادراه مستقر شده که خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهند.

وی توضیح داد: این فرآیند برای آزادراه‌های کل کشور معتبر بوده و بدیهی است در صورت به موقع پرداخت نکردن عوارض در طی ۱۵ روز، نرخ عوارض به صورت پلکانی افزایش یافته و خودرو‌های متخلف مشمول جریمه خواهند شد.

مدیرعوارضی آزادراه تهران- پردیس تصریح کرد: خودرو‌های عمومی برای تردد در این آزادراه مشمول ۲۰ درصد تخفیف و خودرو‌های شخصی که بیش از ۴۰ بار در ماه تردد داشته باشند مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته