واکنش باشگاه پرسپولیس به سود ۳۰درصدی شرکت تبلیغاتی بابت فروش اینترنتی محصولات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از مباحثی که این روزها به باشگاه پرسپولیس خرده گرفته می شود این است که چرا این باشگاه بابت فروش محصولات تولیدی سرخپوشان در سایت باشگاه ۳۰ درصد سود به شرکت تبلیغاتی که عهده دار فروش این محصولات شده می دهد.
خبرنگار آنا در این باره از باشگاه پرسپولیس جستسجو کرد که چه دلیلی دارد به جای ۱۰ درصد که ظاهرا عرف پرداخت سود است ۳۰ درصد از سود فروش محصولات به این شرکت تبلیغاتی داده می شود که اعلام شد شرکت تبلیغاتی که محصولات پرسپولیس را بارگذاری می کند تمامی هزینه های توزیع، ارسال و پست و .. را برعهده گرفته و بر اساس توافقی که شده ۳۰ درصد سود به آنها می رسد و ۷۰ درصد سود خالص هم در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می گیرد.
ضمن اینکه کارهای مربوط به این فروش اینترنتی و توافق با شرکت مورد نظر از سوی معاونت اقتصادی باشگاه یعنی پیمان حدادی انجام شده است.
انتهای پیام/

بادامکی با انتقاد از صداوسیما: برخی تیمها حاشیه امن رسانهای دارند/باشگاه پرسپولیس پیگیری ماجرای رختکن اصفهان است
