دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1402 - 19:09
استاندار بوشهر:

انتخابات پرشور فردای کشور و مردم را بیمه می‌کند

انتخابات پرشور فردای کشور و مردم را بیمه می‌کند
استاندار بوشهر گفت: انتخابات پرشور می‌تواند فردای کشور، نظام و مردم را بیمه کند.
کد خبر : 899253

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با موضوع تجزیه و تحلیل حسابرسی سال ۹۷ واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان با بیان اینکه امید است برنامه‌هایی خوبی که باعث پیشرفت و بهبود فعالیت‌های دانشگاه شود مصوب شود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه تحصیل قشر عظیمی از نسل جوان کشور در این دانشگاه و حضور نیز بخش اعظمی از اعضای هیئت علمی و استادان در آن، بسیار مهم و مورد توجه است.

وی افزود: کادر بومی و مسلط به امور دانشگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی درک مناسبی از شرایط استان دارند در این دانشگاه وحدت و فضای علمی مطلوبی وجود دارد. آرامش میان ارکان دانشگاه یکی از نکات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد تا فضای مطلب تحصیل، پیشرفت و ایجاد دستاور‌های جدید برقرار شود.

این مقام مسئول با تأکید بر ایجاد رویکرد مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: این رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که جای قدردانی دارد؛ اما مسئله مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، مبتنی سازی مهارت‌آموزی بر ظرفیت‌های استانی است تا با گسترش این ظرفیت‌ها، سودمند واقع شود.

محمدی‌زاده با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر تلاش بر جذب حداکثری توسط همه متولیان و دلسوزان نظام تأکید و ادامه داد: حضور دانشجویان، کارکنان و استادان در انتخابات، می‌تواند شور و اشتیاق فراوان ایجاد کند؛ چرا که نخبگان دانشگاهی، الگو مردم بوده و نگاه بسیاری از اقشار مختلف مردم به آنان است. مردم برای نظرات و عقاید جامعه دانشگاهی احترام بسیاری قائل هستند. انتخابات پرشور می‌تواند فردای کشور، نظام و مردم را بیمه کند.

وجود مراکز علمی توانمند موجب ارائه خدمات باکیفیت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مسیر دانشگاه ازاد اسلامی رو به پیشرفت بوده که تعداد دانشجویان این دانشگاه و استقبال مردمی، مؤید این مورد است.

حسن ملکی‌زاده با تأکید بر اینکه وجود مراکز علمی توانمند در استان موجب افتخار و دلگرمی برای ادامه فعالیت است، عنوان کرد: وجود این ذخایر علمی می‌تواند برنامه‌های علمی استان را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر پیش ببرد. دانشگاه علوم پزشکی در حمایت از برنامه‌ها و اهداف متعالی نهاد‌های انقلابی همواره پیشقدم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته