دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1402 - 00:02

کلهر: صدرنشینی استقلال بی‌دلیل نیست/ پرسپولیس و سپاهان هم مدعی قهرمانی هستند

کلهر: صدرنشینی استقلال بی‌دلیل نیست  پرسپولیس و سپاهان هم مدعی قهرمانی هستند
بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: سپاهان این توانایی را دارد تا ریکاوری ذهنی کند و به استقلال و پرسپولیس نزدیک شود.
کد خبر : 899249

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط مدعیان قهرمانی لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم اظهار کرد: استقلال شروع بسیار خوبی داشت و با حداقل نوسان تا اینجا پیش رفته است. کادرفنی توانسته شرایط تیم را برای اینکه در صدر قرار بگیرد حفظ کند. جواد نکونام به همراه مهدی هاشمی‌نسب و دیگر دستیاران خود، اتحاد و همدلی خوبی در تیم ایجاد کردند و با پیروزی اخیر خود برابر سپاهان، استقلال را در وضعیت قابل قبولی قرار داده است. نفرات بسیار خوبی در استقلال حضور دارند و یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های این فصل است که با اضافه شدن ماشاریپوف در وضعیت به مراتب بهتری قرار گرفته، بی‌دلیل نیست که این تیم در صدر جدول قرار گرفته و با درایتی که کادر فنی این تیم به خرج داده، نشان می‌دهد راه خود را پیدا کرده و تا آخر هم می‌تواند در کورس قهرمانی باقی بماند. 

پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، اردوی خیلی خوبی در امارات داشت ولی نتایجش در بازی‌های دوستانه در شأن این تیم نبود. اولین بازی در دور برگشت لیگ برتر را هم به آلومینیوم اراک واگذار کرد. اضافه شدن عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و اورونوف می‌تواند به این تیم کمک کند. برابر تراکتور و ذوب‌آهن بازی‌های خوبی را از پرسپولیس دیدیم. اوسمار با شناختی که از تیم دارد شرایط را می‌تواند برای ادامه فصل بهتر کند. بازیکنان جدید می‌توانند پرسپولیس را تا پایان فصل در کورس قهرمانی نگه دارد. حتی با کنار گذاشتن حواشی این شانس برای پرسپولیس وجود دارد تا از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند. مهره‌های خوبی در پرسپولیس حضور دارند و بالا رفتن انسجام تیمی و دقت در استفاده از فرصت‌ها کمک فراروانی به تیم می‌کند. پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند و با استفاده از آنها به نتایج بسیار خوبی می‌رسد.

سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد

بازیکن سابق سرخابی خاطرنشان کرد: سپاهان پیش از جام ملت‌ها دچار افت شد و پس از آن هم دو بازی سخت برابر الهلال عربستان داشت که با وجود بازی‌های خوب ولی نتایج را واگذار کرد تا با افت روحی روانی برابر استقلال هم بازنده شود. تراکتور نیاز به ریکاوری روحی روانی ذهنی دارد تا بتواند بار دیگر به کورس قهرمانی بازگرداند. برخی زمان‌ها پیش می‌اید که یک تیم با وجود اینکه بازیکنان زیادی دارد ولی نمی‌تواند نتایج خوبی بگیرد. بالاخره هر تیمی ممکن است دچار افت شود ولی سپاهان این توانایی را دارد تا خود را جمع و جور کند و به استقلال و پرسپولیس نزدیک شود. این تیم دو بازی معوقه دارد که اگر برنده شود، فاصله‌ای با صدرنشین لیگ ندارد. مدیریت خوب ژوزه مورایس، رسیدن به پیروزی در اولین دیدار پیش رو، قطعاً سپاهان را به کورس قهرمانی بازمی‌گرداند. این تیم پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است و اگر به درستی مدیریت شود به اعتقاد من می‌تواند مدعی اول قهرمانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته