دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1395 - 10:14

تابش هم به معترضین پیوست؛ باید اجازه می‌دادید اعتبارنامه هر فرد تک تک تصویب شود

منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جریان قرائت گزارش شعبه‌های بررسی اعتبارنامه‌ها در صحن علنی مجلس نسبت به شیوه تصویب اعتبارنامه‌ها اعتراض کرد.
کد خبر : 89920

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا تابش در صحن علنی امروز در تذکری نسبت به علی لاریجانی رئیس جلسه گفت: آقای رئیس تذکر باید بدون فوت وقت ارائه شود و من از صبح تذکر ثبت کرده‌ام.


وی با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: باید اجازه می‌دادید افراد قیام کنند و اعتبارنامه آنها به صورت تک تک تصویب شود.


تابش افزود: ضمن اینکه در این میان اعتبارنامه برخی افراد به صورت اتفاق آرا تصویب شده بود و بعضی هم با اکثریت آرا که با این شیوه همه اعتبارنامه‌ها به صورت یکسان قرائت شدند.


لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: من دو بار راجع به این موضوع توضیح دادم و طبق آیین‌نامه من تصویب اعتبارنامه‌ها را اعلام کردم و عقلایی هم نیست که تک تک قیام کنند این کار چه حاصلی دارد.


به گزارش آنا، طبق دستور جلسه امروز شعبه‌های پانزده‌گانه بررسی اعتبارنامه‌ها که طی سه روز گذشته تشکیل شده بودند و مشغول بررسی اعتبارنامه‌ها بودند، امروز گزارش‌های خود را در صحن ارائه دادند. در این سه روز نیز منتخبان فرصت داشتند به اعتبارنامه‌‌ها اعتراض کنند.


در جلسه امروز پس از آنکه گزارش شعبه‌ها قرائت شد، اعتبارنامه‌های هر شعبه به صورت جمعی خوانده می‌شد و پس از قیام منتخبان در صندلی خود، لاریجانی به عنوان رئیس جلسه تصویب اعتبارنامه‌های همه یک شعبه را اعلام می‌کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته