دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1402 - 15:14
تحلیل‌گر مسائل سیاسی عنوان کرد؛

حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران

حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران
استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: همه با حضور جدی و پرشور خود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، باید در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.
کد خبر : 898646

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تخصصی با موضوع دموکراسی و آزادی در ایران یا آمریکا به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی و با حضور جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

سیدهاشم میرلوحی استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در این نشست اظهار کرد: همه با حضور جدی و پرشور خود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، باید در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم. بر اساس تاریخ مدون آمریکا از آغاز تاکنون، دموکراسی و آزادی که آمریکا مدعی آن بوده، وجود نداشته و برعکس آن جمهوری اسلامی ایران در عمل ثابت کرده که از آغاز تاکنون مهد دموکراسی و آزادی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از دورانی که آمریکا و قبل از آن مادرش انگلیس با گماردن مزدورانی در ایران جولان می‌دادند، می‌گذرد، بیان کرد: محمدرضا و پدرش، مزدوران و دست‌پرورده‌های غرب بودند که در ایران حکومت می‌کردند تا اینکه در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ مردم ایران تصمیم گرفتند تا اوضاع و احوال مملکت را به رهبری امام راحل تغییر دهند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: ملت ایران باید در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه حیات ایران دخیل باشند؛ زیرا بهای سنگینی برای این نظام پرداخت شده و جوانان زیادی را در این راه از دست داده‌ایم. همچنین از حضور و انتظار دشمنان انقلاب در پشت مرز‌های این کشور نباید غافل شد.

میرلوحی توضیح داد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا ملت‌های مختلف ازجمله آمریکای جنوبی در حیاط خلوت خود بیدار شوند که می‌توانند در مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کنند و سرنوشت خود را در اختیار گیرند و اجازه ندهند کشور‌های مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه یک مزدوری را در سرزمین‌هایشان بگمارند.

وی گفت: با شرکت گسترده در انتخابات اجازه نخواهیم داد مستکبران غرب مجدداً به کشور ورود پیدا کنند. باید خیلی جدی باشیم و نگذاریم آمریکا از رأی‌های باطله و سفید سوء استفاده کند و با جولان دادن آنها را به نام و به نفع خود تمام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته