دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 20:15

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان: روابط عمومی پویا و بالنده قلب هر دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: «روابط عمومی پویا و بالنده قلب هر دانشگاه است.»
کد خبر : 89862

دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور در جمع اعضای کمیته اجرایی همایش سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های آزاد اسلامی اظهار کرد که نیروهای روابط عمومی عاشق کارشان هستند. باید به این نیروهای خدمتگزار احترام گذاشت.


ساطعی افزود: «روابط عمومی در یک کلمه کلید توسعه است و با تبادل اطلاعات درست و به موقع می‌توانیم جایگاه مجموعه خود را در جامعه به درستی تبیین کرده و ارزیابی درستی از کارکرد خود داشته باشیم.»


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: «اکنون دانشگاه شاهد دگردیسی در چهارمین دهه عمر خود هستٰٰ، در ادوار گذشته شاهد فراز و نشیب‌هایی بودیم و در دو سه سال اخیر شاهد اوج گیری مجدد دانشگاه هستیم. باید مردم در جریان عملکرد دانشگاه قرار گرفته و با بهره گیری از تمام قابلیت های روابط عمومی با مردم در باره توانمندی‌های خود حرف بزنیم.»


رئیس واحد گرگان با تاکید بر این نکته که روابط عمومی باید نیازهای دانشگاه را رصد کند و به دنبال ارائه راهکارهای مختلف برای حل مشکلات باشد، اظهار کرد: «دانشگاه با تمام توان به دنبال ایده‌های ناب و جدید در حوزه شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های فرهنگی معظم و تحقیق و پژوهش استٰ روابط عمومی در این مسیر کمک بزرگی برای نیل به اهداف دانشگاه است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر آرین ساطعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته