دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1402 - 14:30

باشگاه استقلال: حکم دادگاه CAS خطری برای صدور مجوز حرفه‌ای ندارد

باشگاه استقلال: حکم دادگاه CAS خطری برای صدور مجوز حرفه‌ای ندارد
باشگاه استقلال تاکید دارد حکمی که بابت پرونده شکایت باشگاه پرتغالی از سوی دادگاه ورزش آمده خطری برای صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.
کد خبر : 898616

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند روز قبل عنوان شد که به دلیل حکم دادگاه CAS علیه باشگاه استقلال بابت شکایت باشگاه سانتراکلارای پرتغال این تیم این باشگاه باید 500 هزار یورو جریمه بدهد و این موضوع برای آبی ها خطر عدم صدور مجوز حرفه ای را دارد.

خبرنگار آنا از باشگاه استقلال در این زمینه کسب اطلاع کرد که ماجرا این طور شرح داده شد که باشگاه استقلال یک بار در زمان مدیریت فتح الله زاده از خودش دفاع کرده و تاکید می کند قسط اول این حق انتقال اما قسط دوم به دلیل تحریم های ایران بلوکه شده است. این دفاعیه از نظر فیفا درست آمده  و به همین دلیل حکمی علیه باشگاه صادر نمی شود اما باشگاه پرتغالی در اعتراض به این رای به دادگاه CAS شکایت می کند و این بار باشگاه در زمان مدیریت حجت کریمی نمی تواند به خوبی از خود دفاع کند و مستندات ارائه شده از سوی دادگاه رد می شود به همین دلیل باشگاه استقلال به پرداخت 500 هزار یورو محکوم می شود.

این حکم برای تابستان امسال است و مسئولان فعلی استقلال هم در نامه نگاری با فیفا درخواست کرده اند که بخشی از این پول از منابع درآمدی این باشگاه پرداخت شود و مابقی هم از سوی باشگاه پرداخت می شود. رونوشت این نامه هم به باشگاه پرتغالی ارسال می شود.

در واقع حکم جدیدی از سوی دادگاه برای استقلال نیامده و این طور که مسئولان باشگاه تاکید می کنند این حکم خطری برای آنها در صدور مجور حرفه ای ندارد چون مدعی هستند که برای پرداخت آن با فیفا در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته