روابط عمومی دانشگاهها موتور محرکه اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جاسم جادری رسالت روابط عمومی را استراتژیک و مهم ارزیابی کرد و افزود: «امروز روابط عمومی و ارتباطات به عنوان حلقهای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده و بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است .»
استاندار هرمزگان با بیان اینکه اینکه روابط عمومیها و رسانهها، اصلیترین نهاد برای شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی و بالاخص جامعه دانشگاهی تلقی میشوند، اظهار کرد: «روابط عمومی و ارتباطات، مهمترین ساز و کار برقراری ارتباط هدفمند جامعه و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید با جامعه و برای مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.»
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دیگر رسالت روابط عمومی را اخلاقمداری دانست و اظهار کرد: «روابط عمومی در خط مقدم اطلاعرسانی با ظرفیتهای بی بدیل، ظرافت و تیزبینی و به دور از هرگونه سیاسی کاری با رعایت اخلاق حرفه ای به انعکاس صحیح دستاوردهای عظیم مجموعه که لازمه پیشرفت و توسعه آن است میپردازد.»
جادری از ارتباطات و روابط عمومی را عنوان عناصر کلیدی توسعه کشور دانست و گفت: «مدیران و مسئولان روابط عمومی باید با شناخت نقاط قوت و ضعف جامعه و ارایه راهکار مناسب و سازنده، کشور را در رسیدن به اهداف مهم خود یاری رساند.»
انتهای پیام/