دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گودرزی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛ 

ساخت ۳ ورزشگاه جدید در تهران با مشارکت چینی‌ها + فیلم

ساخت ۳ ورزشگاه جدید در تهران با مشارکت چینی‌ها + فیلم
مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادمان با چینی‌ها درباره ساخت ۳ ورزشگاه جدید در شهر تهران صحبت کردیم، این طرح پس از تأمین منابع مالی آغاز خواهد شد. 
کد خبر : 898252

داود گودرزی مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در بخش ورزش در شهر تهران سه برنامه را به طور همزمان دنبال کردیم و یکی از این برنامه‌ها این بود که تلاش کردیم همه مجموعه‌های ورزشی را بازسازی کرده و تجهيزات آن‌ها را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: برخی از این مجموعه‌های ورزشی چند سالی متروکه مانده و رها شده بودند و تلاش کردیم که شرایط این مجموعه‌ها را فراهم کنیم تا شهروندان عزیز از آن‌ها استفاده کنند.

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: در کنار بازسازی مجموعه‌های ورزشی قدیمی در پایتخت، چند مجموعه ورزشی جدید هم طراحی کردیم.

گودرزی یادآور شد: در قراردادمان با چینی‌ها درباره ساخت سه ورزشگاه جدید در شهر تهران صحبت شده، تا پس از نهایی کردن منابع مالی آن کار آغاز شود.

وی بیان کرد: مقوله ورزش یک مقوله جدی در مدیریت شهری جدید است و در طول این ۲ - ۳ سال برای آن وقت می‌گذاریم.

مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: متولی ساخت ورزشگاهی که رئیس جمهور دستور ساخت آن را داد، وزارت ورزش است و ما هم اگر بتوانیم کمکی انجام بدهیم انجام می‌دهیم؛ اما کار شهرداری نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته