روابط عمومیها با اطلاع رسانی بهموقع مسائل و نیازهای مخاطبان، مدیران را در تصمیمگیری یاری میکنند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا چمکوری اظهار کرد: «خدمات ارزشمند متصدیان حوزه روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاعرسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمترسانی به مردم گام برمیدارند قابل قدردانی است.»
وی افزود: «شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاعرسانی و اطلاعیابی و انعکاس بهموقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیمگیری و تصمیمسازی یاری میکنند و ما نیز قدردان این تلاش حرفهای و حساس روابط عمومیها هستیم.»
چمکوری تصریح کرد: «سازمانی در نیل به اهداف خود موفق خواهد بود که رابطه آنها با افراد و همچنین با افکار عمومی جامعهای که در آن فعالیت میکنند مستمر و مفید باشد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآور شد: «با توجه به اینکه هر سازمانی نیازمند ارتباطات است، در نتیجه روابط عمومی میتواند به عنوان یک واسطه درون و بیرون سازمان را به هم مرتبط سازد.»
وی با توجه به برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: «مدیران روابط عمومی با بهرهگیری از خلاقیت و نوآوری، تغییر در نگرش را با حساسیت دنبال کنند.»
انتهای پیام/