دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1402 - 16:37

تشکیل همایش ملی «دنیادیدگان» با هدف روشنگری حقایق غرب و امیدآفرینی

تشکیل همایش ملی «دنیادیدگان» با هدف روشنگری حقایق غرب و امیدآفرینی
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از تشکیل همایش ملی «دنیادیدگان» با حضور ۲۵ استاد حوزه و دانشگاه در راستای روشنگری حقایق و امیدآفرینی خبر داد.
کد خبر : 897957

محسن شریعتی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد که همایش «دنیا‌دیدگان» با حضور استادانی از حوزه و دانشگاه که در کشور‌های مختلف دنیا سفر علمی و تحقیقاتی، کاری و تبلیغی داشته‌اند در راستای روشنگری چهره واقعی شرق و غرب و امیدآفرینی تشکیل شد.

وی افزود: وجه مشترک نظر اندیشمندان فوق در این گردهمایی این بود که براساس مشاهدات عینی و حضور در کشور‌های اروپایی و آمریکایی، ایران ظرفیت‌های فراوان و بالاتری در مقایسه با سایر کشور‌ها دارد که لازم است تبلیغات رسانه‌ای و تبیینی بیشتری برای معرفی این ظرفیت‌ها برای دستیابی به خودباوری جمعی به کار گرفته شود.

تشکیل همایش ملی «دنیادیدگان» با هدف روشنگری حقایق غرب و امیدآفرینی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان متذکر شد: همایش «دنیا‌دیدگان» در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده و محصولات تولیدی این همایش در راستای امیدآفرینی و ایمان نسل جوان به توان داخلی و افشای هیاهویی که غرب برای خدشه‌دار کردن چهره انقلاب و تشویق به عدم مشارکت در انتخابات ایجاد کرده، مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته