دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1402 - 13:05

پشتیبانی از نظام و ولایت با حضور پرشور در انتخابات

پشتیبانی از نظام و ولایت با حضور پرشور در انتخابات
فرماندار شهرستان بوشهر گفت:‌ باید با حضور پرشور در پای صندوق رأی از کشور، نظام و ولایت پشتیبانی کنیم.
کد خبر : 897691

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ جشن تکلیف سیاسی رأی اولی با حضور مسئولان استانی، همکاران و دانش آموزان سمای بوشهر در مجتمع دخترانه سمای بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در این مراسم انتخابات را یک رویداد و اتفاق مبارک برای فردای بهتر این کشور و تقوا، شجاعت، بصیرت و صراحت را مهم‌ترین شاخص‌های یک فرد انقلابی از منظر مقام معظم رهبری برای فرد اصلح معرفی و خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مملکت اسلامی به دستان شماست و در انتخابات افراد اصلح دقت کنید و با حضور پرشور خود در ۱۱ اسفند در پای صندوق رأی از کشور، نظام و ولایت پشتیبانی کنید.

انتخاب فرد اصلح، آینده انقلاب را تضمین می‌کند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز شرکت در انتخابات را مظهر اقتدار دانست و گفت: با انتخاب فرد اصلح آینده این انقلاب را تضمین کنید، امروز کشور ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، این اقتدار مدیون خون شهداست که باید برای این اقتدار ایستادگی و احترام قائل شد.

مهدی سروش‌نسب از دانش‌آموزان خواست تا با حضور و مشارکت پرشور خود در پای صندوق رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان ایران و اسلام بزنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با نظام است

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر نیز با بیان اینکه انتخاب‌های درست انسان را ارزشمندتر خواهد کرد، افزود: برخی افراد در کشور ساز مخالف می‌زنند که چرا انقلاب کرده‌ایم، این افراد از عدم اطلاع و بعضاً آگاهی صحیح جوانان استفاده می‌کنند تا بتوانند آنان را ناامید و دستاورد‌های انقلاب را نادیده بگیرند.

فخرالسادات هاشمی عنوان کرد: در آستانه کارزار بزرگ و حساس هستیم. مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی امنیت، اقتدار و پیوند میان مردم و نظام را ضمانت می‌کند و نشان‌دهنده پیوند عمیق با دولت و نظام است که این پیوند موجب یاس دشمنان خواهد شد.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح محبوبت نظام را پررنگ می‌کند و تولید قدرت ملی با مشارکت سیاسی و حضور حداکثری شما تحقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته