دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسئول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد

مسئول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
دکتر طهرانچی در حکمی «دکتر بیژن رنجبر» قائم مقام رئیس دانشگاه را به عنوان مسئول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.
کد خبر : 897476

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی «دکتر بیژن رنجبر» قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور بین‌الملل و پیشرفت علمی را به عنوان مسئول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بیژن رنجبر

با سلام

با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی آن جناب و با استناد به تبصره (الحاقیه مورخ 89/8/11) ماده 14 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر وظایف برشمرده در احکام صادره قبلی، به موجب این حکم «قائم مقام اینجانب، تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» نیز در این برهه به جنابعالی واگذار می‌گردد.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای استان اهتمام ورزید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته