دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1402 - 11:25

ارسال ۱۱۰ مقاله به همایش «حکمرانی متعالی چالش‌ها و راهبرد‌ها»

ارسال ۱۱۰ مقاله به همایش «حکمرانی متعالی چالش‌ها و راهبرد‌ها»
دبیر علمی همایش حکمرانی متعالی چالش‌ها و راهبرد‌ها گفت: این همایش در عرصه اقتصاد، فرهنگ، خانواده، حقوقی فراخوان داده و تاکنون ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه آن ارسال شده است.
کد خبر : 897466

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش همایش حکمرانی متعالی چالش‌ها و راهبرد‌ها با حضور سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جمعی از مسئولان و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی موسوی، دبیر علمی همایش حکمرانی متعالی چالش‌ها و راهبرد‌ها در گرگان در این همایش اظهار کرد: این همایش در عرصه اقتصاد، فرهنگ، خانواده، حقوقی فراخوان داده و۱۱۰ مقاله به دبیرخانه آن ارسال شده است. هر سال از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دایره مؤسسه فرهنگی امامت و مهدویت همایش‌هایی برگزار می‌شود که امسال عنوان همایش اسوه حسنه بوده؛ سهم استان گلستان از این همایش ملی حکمرانی متعالی بوده؛ مجوز‌های لازم تدوین و نهایی شده و از شهریور کار‌های این همایش آغاز و امروز هم پیش همایش آن برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزار این همایش گفتمان سازی بوده؛ حکمرانی فرایندی است که از سیاست‌گذاری آغاز می‌شود با گذشت از مرحله تأمین به مرحلهٔ اجرا می‌رسد. همایش اصلی حکمرانی متعالی، چالش‌ها و راهبرد‌ها در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته