دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1402 - 15:33

اسامه حمدان: رژیم صهیونیستی از جانب آمریکا مأمور کشتار و قحطی در غزه است/ مقاومت تا آخر در میدان

اسامه حمدان: رژیم صهیونیستی از جانب آمریکا مأمور کشتار و قحطی در غزه است  مقاومت تا آخر در میدان
سخنگوی جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی از جانب آمریکا کار (قحطی و کشتار) را به صورت پیوسته انجام می‌دهد و به‌رغم این کار‌ها پیروز نشده و ملت فلسطین همچنان پایدار است.
کد خبر : 897351

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ اسامه حمدان، سخنگوی جنبش حماس که امروز (یکشنبه) در نمایشگاه مطبوعات ایران حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که شرایط غزه بعد از گذشت ۱۴۰ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی چگونه است، اظهار کرد: اول اینکه در سطح ملی و مردمی درد‌های بسیاری برای ملت ما وجود دارد و رژیم اشغالگر تلاش می‌کند که اراده و پایداری و تحمل ملت فلسطین را در هم بشکند.

وی افزود: در خلال ممنوعیت غذا و آب، لازم است بگوییم چه بسا اگر این اتفاق در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد جهان از قحطی و کشتار جمعی صحبت به میان می‌آورد؛ اما به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی از جانب آمریکا کار را به صورت پیوسته انجام می‌دهد و به‌رغم این کار‌ها پیروز نشده و ملت فلسطین همچنان پایدار است.

سخنگوی حماس گفت: اما مقاومت در میدان است و دشمن همچنان و تا به امروز در رسیدن به اهدافش شکست خورده است و ان‌شاءالله در آینده نیز شکست خواهد خورد.

حمدان یادآور شد: در سطح مذاکرات نیز بر موضع‌مان که لزوم از بین بردن این دشمنی و از بین بردن حصار نواز غزه و نجات ملت ما و آبادانی است، پایبند هستیم؛ اما قضیه‌ی اُسرا قضیه‌ بحقی است؛ بنابراین این جزء مواضع ماست و این چیزی است که مقاومت با تمام نیروهایش، ما و همه‌ برادران در جنبش جهاد اسلامی و حماس بر آن اجماع داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته