دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شجاعیان: در زمان حضور محمود فکری پیچ و مهره به هم نخورد!/ هم‌قسم شدیم تا به شجاعی کمک کنیم+فیلم

شجاعیان: در زمان حضور محمود فکری پیچ و مهره به هم نخورد!  هم‌قسم شدیم تا به شجاعی کمک کنیم+فیلم
هافبک تیم هوادار گفت: بعضی وقت‌ها پیچ و مهره به هم نمی‌خورد و مدیریت باشگاه به این نتیجه رسید تا محمود فکری سرمربی تیم را تغییر دهد.
کد خبر : 897304

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین تیم هوادار اظهار کرد: در تعطیلات اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم. در اردوی ۱۰ روزه‌ای که داشتیم خیلی از کمبود‌های تیم را جبران کردیم. روند رو به رشیدی داشتیم و تلاش خواهیم کرد تا خود را به بالای جدول برسانیم.

وی در خصوص اضافه شدن مسعود شجاعی به تیم به عنوان سرمربی گفت: رزومه و شخصیت شجاعی نیاز به تعریف ندارد. در اولین گام سرمربیگری او، تمامی بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا به کمک کنیم و بتوانیم هر نکته فنی را که مدنظرش است در زمین پیاده کنیم. 

هافبک تیم هوادار در مورد اینکه با اضافه شدن شجاعی نتایج تیم بهتر شده، عنوان کرد: جا دارد تشکر کنیم از کادرفنی قبلی به خاطر زحماتی که کشیدند. قسمت نبود با آن کادر ادامه دهیم و هر جا هستند موفق باشند. رابطه رفاقتی که میان مسعود شجاعی و کادرفنی او با بازیکنان وجود دارد و با تمام وجود توان می‌گذاریم. امیدوارم این توان لایق سرمربی تیم باشد و اتفاقاتی را که دوست دارد در زمین پیاده کنیم، مطمئن باشید تمام بچه‌ها که با هم صحبت کردیم با تمام توان بازی می‌کنیم چون شجاعی لیاقت آن را دارد تا تیمش در رده‌های بالای جدول باشد.

شجاعیان در مورد اینکه علت ناموفق بودن هوادار با سرمربیگری فکری چه بود، یادآور شد: بعضی وقت‌ها پیچ و مهره به هم نمی‌خورد. امکان داشت با ماندن محمود فکری اوضاع درست شود ولی به یک جایی رسیده بودیم که مدیریت باشگاه به این نتیجه رسید تا سرمربی را تغییر دهد. اسن موضوع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و بهتر است از مدیریت باشگاه سوال کنید. 

فیلم کامل صحبت‌های شجاعیان را در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته