دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زیاد بگوییم استقلال بازیکن ندارد به نفرات فعلی بی‌احترامی می‌شود؛

چینی: الان وقت اختلاف نکونام با خطیر نیست/ بعد از سپاهان بهترین بازیکنان ایران در استقلال هستند

چینی: الان وقت اختلاف نکونام با خطیر نیست  بعد از سپاهان بهترین بازیکنان ایران در استقلال هستند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: الان وقت اختلاف سرمربی با مدیرعامل استقلال نیست و باید مشکلات بین طرفین حل شود تا تیم به قهرمانی برسد.
کد خبر : 897284

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط استقلال پس از گذشت هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد و شاکله اصلی تیم که دو سال است با هم بازی می‌کنند حفظ شده است. بازیکنان به هماهنگی نسبی رسیدند و نفرات جدیدی که اضافه شدند خیلی کمک می‌کنند تا به قهرمانی در پایان فصل کمک کنند. اگر اتفاق خاصی در نیم فصل دوم نیفتد این تیم می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد.  

استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد

وی درباره اختلاف میان جواد نکونام و علی خطیر گفت: نباید شکافی بین سرمربی و مدیرعامل تیم باشد. اصلاً نباید اختلافی بین مدیرعامل، سرمربی، و بازیکنان باشد و تمامی اعضای تیم باید با هم در یک جبهه باشند. استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد. مشکلات و امتیازات جمع شده هم به اندازه کافی است. همه چیز در استقلال وجود دارد، جواد نکونام تمرکز خود را روی کار تیم بگذارد، چون بازیکن به اندازه کافی گرفته شده است. بازیکنان برای روز‌های سخت آماده شوند و مدیریت هم تلاش خود را برای حمایت از تیم و عمل به تعهدات بگذارد. نباید بیش از اندازه کار را لوث کنیم و بگوییم بازیکن نداریم، استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد. زیاد بگوییم بازیکن نداریم، بی احترامی به بازیکنانی است که در تیم حضور دارند.  

خطیر و نکونام آنچه در توان داشتند گذاشتند

پیشکسوت تیم استقلال افزود: خودم را مثال می‌زنم. آن زمانی که در استقلال بازی می‌کردم اگر مرحوم ناصر حجازی می‌گفت دفاع چپ نداریم به من بر می‌خورد و می‌گفتم پس من چه نقشی دارم؟ الان هم که گفته شود بازیکن نداریم به بازیکنان تیم برمی‌خورد. جلال‌الدین ماشاریپوف، رافائل سیلوا و میلاد فخرالدینی هم نیم فصل اضافه شدند. نفراتی که بودند هم خوب هستند، مهرداد محمدی و بلانکو هم خرید‌های خوبی بودند، متأسفانه کوین یامگا مصدوم شد که یکی از بهترین بازیکنان تیم بود. بعد از سپاهان بهترین بازیکنان ایران در استقلال هستند. علی خطیر هم آنچه در توانش بوده به عنوان مدیرعامل انجام داده، جواد نکونام هم از لحاظ فنی تمام توانش را گذشته، پس هر کسی در حیطه وظایف خود مسئولیت خود را اجرایی کرده است.

پنجره رقیب سنتی استقلال بسته است

چینی خاطرنشان کرد: سپاهان با وجود اینکه بهترین مهره‌ها را دارد ولی ثبات نداشته و سه بازی موالی را در لیگ برتر باخت. در حالی که استقلال فقط یک باخت داشت. در استقلال سرمربی و مدیرعامل باید در چارچوب وظایف خود کار کنند. بالاخره خطیر توانست خیلی زود پنجره نقل و انتقالاتی را که بسته شده بود باز کند. الان رقیب سنتی استقلال نتوانسته پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. مهم خریدن بازیکن نیست، مهم این است که بتوان بازیکنان را به موقع اضافه کرد و بازی‌هایی را بیرون نمانند تا پس از چند هفته امکان ثبت قرارداد فراهم شود. الان وقت اختلاف سرمربی با مدیرعامل نیست. تمامی بازیکنان تیم خوب هستند و می‌توانند تیم را موفق کنند. خطیر هم باید مسائل مالی را حل کند. اختلاف در استقلال به سود دیگر مدعیان است. اختلاف کنار گذاشته شود تا تیم به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته