دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1395 - 09:05
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی رجب‌زاده: صحبت‌های آقا یحیی در قهرمانی ما تاثیرگذار بود/ یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: در شرایط ناعادلانه مقابل استقلال بازی کردیم اما صحبت‌های یحیی‌گل‌محمدی باعث شد تا ما قهرمان جام حذفی شویم.
کد خبر : 89720

مهدی رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی فوتبال ایران گفت: «در یک ماه اخیر فشار زیادی رو تیم ما حاکم بود. باید در سه جام به مصاف حریفان می‌رفتیم و از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر در حال پرواز بودیم. در 10 روز آخر سه بازی سخت و فشرده انجام دادیم که کار را برای ما خیلی سخت کرد. فدراسیون فوتبال هم که درخواست ما را مبنی بر تغییر زمان بازی فینال جام حذفی قبول نکرد و ما مجبور شدیم در یک شرایط نابرابر به مصاف استقلال برویم.»


وی ادامه داد: «خدا را شکر می‌کنم که با این شرایط سخت موفق شدیم قهرمان جام حذفی شویم. مهمترین نکته‌ای که باعث پیروزی ما شد همدلی بین بچه‌ها و کادر فنی بود. یحیی گل محمدی قبل از بازی صحبت‌های زیادی با بازیکنان کرد و حس قهرمانی را در تیم بوجود آورد. خوشبختانه صحبت‌های آقا یحیی و همت بازیکنان اثربخش بود و ما موفق شدیم قهرمان جام حذفی شویم.»


رجب‌زاده در رابطه با ضعف بدنی بازیکنان ذوب‌آهن که در اواخر بازی کاملا مشهود بود افزود: «وقتی یک تیم در یک بازی سخت آسیایی بازی می‌کند نیاز به چند روز فرصت دارد تا بتواند ریکاوری کند. ما 4 روز بعد از بازی سخت مقابل العین باید با استقلال بازی می کردیم و کاملا طبیعی بود که در اواخر بازی دچار افت بدنی شویم اما با همت بازیکنان ما و دفاع جانانه مدافعان توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.»


کاپیتان ذوب‌آهن در مورد عملکرد این فصل ذوب‌آهن در مسابقات لیگ و جام باشگاه‌های آسیا و جام حذفی بیان کرد: «حضور در سه جام روی یک تیم فشار می‌آورد. ما در مسابقات جام حذفی خوب کار کردیم و در جام باشگاه‌های آسیا هم در دور گروهی عملکرد مناسبی داشتیم اما در بازی مقابل العین روی تجربه کم بازیکنان خودمان باختیم و واقعا حیف شد که به دور بعد صعود نکردیم. حضور در جام باشگاه‌های آسیا و فشار این بازی‌ها باعث شد تا در مسابقات لیگ نتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. خوشبختانه قهرمانی جام حذفی فصل خوبی را برای ما رقم زد و از عملکرد خودمان راضی هستیم.»


وی در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب آهن گفت: «من فصل گذشته صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم قرارداد دوساله امضا کردم و برای فصل بعد هم با ذوب‌آهن قرارداد دارم. خوشحالم که توانستم جواب اعنماد مدیران باشگاه را بدهم و برای فصل بعد هم با قدرت در کنار ذوب‌آهن هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته