دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1402 - 19:47
دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند

صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند
نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی ۲۰۲۴ آسیایی تهران در بخش مردان، بعد از ظهر امروز برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال برنز شد.
کد خبر : 897184

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ماده پرتاب وزنه، مهدی صابری موفق شد، روی سکو برود. او با پرتابی به میزن ۱۸ متر و ۴۷ سانتی متر در رده سوم قرار گرفت. پرتابگران هند و قزاقستان به ترتیب عناوین اول و دومی در این ماده از آن خود کردند.

در دوی ۱۵۰۰ متر، علی امیریان با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد. دوندگان قزاقستان و قطر به ترتیب رتبه‌های اول و دومی این ماده را کسب کردند. امیر فرزام صفری و امیر زمان پور دیگر نماینده کشورمان در دوی ۱۵۰۰ متر این رقابت‌ها بودند که به ترتیب به عناوین چهارم و هشتمی رسیدند.

در ماده پرش طول، پرندگان ایرانی توفیقی نداشتند. مهدی طاهری با ۷ متر و ۴۰ سانتی متر هشتم شد. محمد امین قره با ۷ متر و ۳۴ سانتی متر در دره نهم قرار گرفت. محمدرضا فیروزکوهی هم با ۷ متر و ۱۳ سانتی به عنوان یازدهمی رسید.

در ور مقدماتی رقابت‌های دوی ۴۰۰ متر هم آرش سیار و سجاد آقایی راهی فینال شدند. سیار زمان ۴۸ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه و آقایی، زمان ۴۹ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه را از خود به جا گذاشتند. فینال دوی ۴۰۰ متر فردا بعد ازظهر برگزار می‌شود.

در دوی ۶۰ متر با مانع هم دوندگان ایران صاحب عنوانی نشدند و (علی سلامتیان، مسعود کامران و امیرحسین عزیزی) از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته