دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور خیرین وزارت بهداشت خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مشارکت خیرین سلامت بر اساس نیازمندی‌های وزارت بهداشت

راه‌اندازی سامانه مشارکت خیرین سلامت بر اساس نیازمندی‌های وزارت بهداشت
مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت از تهیه و طراحی سامانه‌ای به منظور مشارکت خیرین سلامت بر اساس نیازمندی‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 897169

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد حیدری پور از افزایش بیش از دو برابری مشارکت ریالی خیرین سلامت در دو سال گذشته نسبت به دو سال قبل از دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در دولت مردمی، توجه و مشارکت خیرین در حوزه‌های بهداشت، آموزش، پژوهش، اورژانس، خوابگاه‌های دانشجویی، همراه سرای بیماران و تخت‌های روان‌پزشکی بیشتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی ضمن تأکید بر لزوم تکریم خیرین سلامت، یادآور شد: خوشبختانه دانشگاه‌های علوم پزشکی توانسته‌اند در یکی دو سال گذشته ضمن استفاده از مشارکت ارزشمند خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت، با برپایی مراسم‌های مختلف، از این مشارکت خیرین، مؤسسات خیریه، سمن‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تقدیر به عمل آورند. وزارت بهداشت به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی در تکریم خیرین، نهایت تلاش خود را می‌کند.

مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت از تهیه و طراحی سامانه‌ای به منظور مشارکت خیرین سلامت بر اساس نیازمندی‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و افزود: این سامانه در بهار سال آینده رونمایی می‌شود که این سامانه، قالب ارتباطی خیرین با دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت برای کمک بر اساس اولویت و نیازسنجی‌های مناطق مختلف خواهد بود.


 حیدری پور از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌عنوان یکی از دانشگاه‌هایی که بیشترین رشد در مشارکت خیرین سلامت را داشته یاد کرد و گفت: همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مازندران، آذربایجان‌های شرقی و غربی، یزد، کرمان، کاشان، شیراز، لار، اراک، اصفهان، ایرانشهر و گراش در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته