دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تامین پول اسدی از منبعی غیر از اسپانسر/ پرسپولیس در انتظار تاییدیه وکیل رادو

تامین پول اسدی از منبعی غیر از اسپانسر  پرسپولیس در انتظار تاییدیه وکیل رادو
باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره اش همچنان منتظر تاییدیه وکیل رادوشوویچ است.
کد خبر : 897089

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پنجشنبه ای که گذشت باشگاه پرسپولیس موفق نشد پنجره بسته اش را باز کند و به همین دلیل این تیم نیم فصل دوم را بدون حضور بازیکنان جدیدش آغاز کرد و در نهایت هم بازی را به آلومینیوم واگذار کرد.

خیلی ها تصور می کنند تنها مشکل این باشگاه برای باز شدن پنجره رضا اسدی بوده که این طور نیست. هنوز وکیل رادوشوویچ تایید پرداخت مالیات را به فیفا اعلام نکرده است.

باشگاه پرسپولیس بابت نوع قراردادی که با این دروازه بان کراوت از قبل بسته شده کم آسیب ندید و البته او و کیلش هم تا توانسته اند از وضعیت مالی این باشگاه نهایت استفاده را بردند و هر طور که خواستند علیه این باشگاه اقدام کردند. درحالی که باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد پول مالیات این بازیکن را هم پرداخت کرده و مفاصا حساب را هم تحویل وکیل او داده اند اما وکیل او که به صورت ایمیلی با باشگاه پرسپولیس در ارتباط است می گوید بعد از بررسی برگه ها تاییدیه را به فیفا می دهد. البته باشگاه پرسپولیس هم دست روی دست نگذاشته و در گزارشی پرداخت مالیات این بازیکن را به فیفا اعلام کرده و منتظر است تا این پرونده هر چه زودتر بسته شود.

از سوی دیگر مسئولان پرسپولیس در حال تهیه دو میلیارد هستند تا در همین یکی دو روز پول رضا اسدی را هم بدهند و بعد از گرفتن رضایت او یکی دیگر از موانع باز شدن پنجره برطرف شود. این طور که خبرنگار آنا مطلع شده این پول از سوی شرکت طبیعت اسپانسر سرخپوشان پرداخت نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته