دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 13:52

شاهمرادی: فضای شهر تهران با آثار هنری تلطیف شده است

حجت‌الاسلام سید حسین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن تقدیر از برگزاری دومین دوره طرح «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» گفت: فضای شهر تهران با آثار هنری تلطیف شده است.
کد خبر : 89704

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، حجت‌الاسلام شاهمرادی طرح «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» را یکی از اقدامات قابل توجه شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: یکی از فعالیت‌های خوبی که شهرداری تهران در این دوره انجام داده، اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» است که فضای شهر تهران را با آثار هنری تلطیف کرده است. این اقدام بسیار خوبی است که به نظرم دیر شروع شده اما همین که طی دوسال گذشته برگزار می‌شود، اقدام قابل تقدیری است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به دومین سال برگزاری این رویداد هنری گفت: در این دوره، طرح «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» با حرکت رو به جلویی روبرو است و امسال شاهد آثار خوبی هستیم و انتخاب آثار سنتی، کلاسیک، مدرن و آثار هنرمندان خارجی خوب بود. البته معتقدم باید در این طرح فرهنگ عمومی شهر تهران را در نظر گرفت و به نظرم مردم با 10 درصد از آثار ارتباط بر قرار نمی‌کنند و انشاءالله برای دوره‌های بعد این موضوع در انتخاب آثار مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.


حجت‌الاسلام شاهمرادی در پایان گفت: برگزاری چنین طرحی با این وسعت جای تقدیر دارد و من به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به نوبه خود از مسئولین سازمان زیباسازی شهرداری تهران که این کار خوب را شروع کردند تشکر می‌کنم، همانگونه که سال گذشته نیز از شهرداری و شورای شهر تشکر کردم.


دومین دوره رویداد هنری «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» از اول خردادماه با اکران گسترده 800 اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی در تمامی سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته