دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم

برزویی: تکلیف بزرگی در برابر دانشگاه فرهنگیان داریم
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هیچ جمله‌ای را در سخنرانی خود دو بار تکرار نمی‌کنند، گفت: ایشان به دانشگاه فرهنگیان بار‌ها تأکید کرده‌اند و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت موضوع است و تکلیف بزرگی در پیش داریم.
کد خبر : 896632

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رجبعلی برزویی، رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان در مراسم معارفه خود که امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: از اینکه خداوند این فرصت را به من داد در یک جامعه فرهیخته و نجیب فرهنگیان خدمت کنم، خدا را شکر می‌کنم. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش‌وپرورش از قشر معلمان هستند، باید بگویم من نیز از این قشر هستم و لیسانس دبیر ریاضی دارم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دانشگاه فرهنگیان تأکید ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: و ندیدم ایشان برای هیچ دانشگاهی و زیرنظام آموزش عالی‌ای آن‌قدر تأکید داشته باشند. ولی امر مسلمین روی این دانشگاه تأکید بسیار ویژه‌ای دارند و این موضوع بار مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان مقام معظم رهبری هیچ جمله‌ای را در سخنرانی خود دو بار تکرار نمی‌کند، تصریح کرد:، اما به دانشگاه فرهنگیان بار‌ها و بار‌ها تأکید کردند و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت موضوع است و تکلیف بزرگی در پیش داریم. من مسئولیت دانشگاه فرهنگیان را دلی انجام دادم و به این موضوع باور دارم.

برزویی با بیان اینکه یقین دارم کاری که از دل برآید، به موفقیت منجر می‌شود، عنوان کرد: از وزیر آموزش‌وپرورش تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. دانشگاه فرهنگیان یک شانس بزرگ دارد و آن این است که وزیر آموزش‌وپرورش دانشگاه را دوست دارد و من از این فرصت نیز استفاده می‌کنم.

وی با بیان اینکه کشور ما یک روز توانایی ساخت یک فشنگ نیز نداشت، خاطرنشان کرد:، اما می‌بینیم که امروز به تمام خواسته‌هایمان رسیدیم و در بحث‌های دفاعی و هوا و فضا به جایگاه‌های خوبی رسیدیم. دانشگاه از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم و از تجربه‌های ریاست اسبق دانشگاه باید استفاده کنیم تا سرعت قطار را به‌شدت بالا ببریم. خدا را شاکر هستیم که تمام ظرفیت‌های کشور برای دانشگاه فرهنگیان فراهم است و باید از این ظرفیت به‌خوبی بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته