دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

داداش‌زاده: مدیریت در فوتبال با سایر رشته‌ها فرق دارد/ همانند گوشت قربانی با پرسپولیس رفتار می‌کنند

داداش‌زاده: مدیریت در فوتبال با سایر رشته‌ها فرق دارد  همانند گوشت قربانی با پرسپولیس رفتار می‌کنند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس را مثل گوشت قربانی وسط انداخته‌اند و وزارت ورزش از یک طرف و وزارت اقتصاد از طرفی دیگر، این باشگاه را به سمت خود می‌کشند.
کد خبر : 896578

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه وزارت ورزش ابراهیم شکوری عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و سازمان خصوصی‌سازی با این موضوع مخالفت کرده، اظهار کرد: اینکه وزارت ورزش تصمیم گرفته تا مشکلت پرسپولیس را رفع کند نگاه مثبتی است. بزرگ‌ترین مشکل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس این است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند. این دو باشگاه باید خصوصی شوند تا تکلیف مشخص شود.  

مدیریت فوتبال با همه رشته‌ها فرق می‌کند

وی ادامه داد: وزارت ورزش افرادی را برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌کند که بتواند با آنها تعامل داشته باشد. ابراهیم شکوری بازیکن سابق تیم بوده، از مدیران تحصیلکرده است، قبلاً هم در هیئت مدیره بود، در فدراسیون فوتبال هم در کمیته آموزش است، اگر می‌تواند باری را از روی دوش باشگاه بردارد و برای باشگاه منابع مالی تأمین کند، چون مهم‌ترین مشکل پرسپولیس مالی است حضور او اثرگذار است ولی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون کاراته به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شده، با توجه به اینکه در کاراته عملکرد رضایت‌بخش نبوده، ضمن اینکه مدیریت فوتبال با همه رشته‌ها فرق می‌کند و فکر می‌کنم برای کسب تجربه انتخاب شده، اگر می‌تواند پول بیاورد تا مشکلات باشگاه حل شود حضورش اثر مثبت دارد.  

درویش سردرگم است

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: اگر شکوری و طباطبایی برای کسب شهرت می‌آیند و می‌خواهند با رزومه سازی پرسپولیس را برای خود پل رسیدن به مشاغل بهتر کنند و در آینده نامزد شورای شهر و مجلس شورای اسلامی شوند، هرگز به پرسپولیس نیایند. با احساسات هواداران بازی نکنند. اگر می‌توانند پول بیاورند، پولی که درست هزینه شود بیایند. الان رضا درویش سردرگم است و اتفاقات خوبی را رقم نزده است. به حمایت مالی نیاز دارد. مشکل پرسپولیس بودجه قوی است. البته پیشکسوتان پرسپولیس هر چه بگویند آنهایی که تصمیم‌گیرنده هستند کار خود را می‌کنند. فراموش نکنیم برای یک بار هم که شده تکلیف مالکیت پرسپولیس و استقلال مشخص شود. الان سازمان خصوصی‌سازی موافق شکوری و طباطبایی نیست. بالاخره یک سازمان یا ارگان باید تصمیم‌گیری کند. اختلاف وزارت ورزش و وزارت اقتصاد به ضرر پرسپولیس است.

صاحب اصلی پرسپولیس و استقلال مردم هستند

وی تصریح کرد: ریش و قیچی پرسپولیس و استقلال دست جایی مشخص باشد. تا الان دست وزارت ورزش باشد، بعد از این دست وزارت اقتصاد باشد، چه ایرادی دارد. اگر می‌گویند صاحب اصلی پرسپولیس و استقلال مردم هستند، اجازه دهند تا آنها قضاوت کنند و بگویند این دو باشگاه در اختیار کدام سازمان یا نهادی باشد. دعوای دو وزارت‌خانه به ضرر دو باشگاه مردمی است. با لج و لجبازی که کار پرسپولیس پرطرفدار پیش نمی‌رود. دود این اختلاف به چشم هواداران و پیشکسوتان دو تیم می‌رود. نباید نادانی شود و کار‌ها به شکلی جلو برود که به ضرر پرسپولیس شود. پرسپولیس را مثل گوشت قربانی وسط انداخته‌اند و وزارت ورزش از یک طرف و وزارت اقتصاد از طرفی دیگر، این باشگاه را به سمت خود می‌کشند. هر ارگانی به دنبال سهام خود است و به عواقب آن فکر نمی‌کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته