تولید اطلاعات یکی از رسالتهای اصلی روابط عمومی هاست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجتالاسلام مهدی فرضی در گردهمایی شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان کردستان در سنندج گفت: «داشتن نگاه درون سازمانی به روابط عمومیها اشتباه است، چرا که روابط عمومیها دارای رسالتهای برون سازمانی نیز هستند و باید در کنار توجه به مسائل سازمان نسبت به مسائل روز کشور نیز در حوزه روابط عمومی اطلاعات داشته باشد.»
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، عنوان کرد: «در حالی که سال ۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است که متاسفانه تاکنون اقدامی تبلیغی برای اطلاع رسانی درباره مفهوم اقتصاد مقاومتی و بایدها و نبایدهای آن صورت نگرفته است و این جای نگرانی است.»
وی با بیان اینکه روابط عمومیها باید با تولید اطلاعات و فرهنگسازی درباره اقتصاد مقاومتی ورود جدی داشته باشند، گفت: «یکی از نیازهای لازم و ضروری در شرایط فعلی آگاهسازی مردم درباره اقتصاد مقاومتی و همچنین مولفههای این مهم است که متاسفانه با گذشت بیش از دو ماه از سال جدید تاکنون این مهم عملیاتی نشده است.»
فرضی یادآور شد: «روابط عمومیها باید فارغ از نگاه سازمانی و اداری خود، نسبت به اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی نیز اقدام کنند و در همین راستا تعامل و همکاری یکی از ضرورتهای اصلی است.»
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اطلاع یابی و تولید اطلاعات را یکی از رسالتهای اصلی روابط عمومیها در ادارات و سازمانها عنوان کرد.
انتهای پیام/