دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 12:46
با قرائت بیانیه پایانی

چهاردهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ آزاد اسلامی به کار خود پایان داد

چهاردهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری و چهارمین نشست مدیران مراکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه‌ آزاد اسلامی با قرائت بیانیه پایانی در واحد مشهد به کار خود پایان داد.
کد خبر : 89635

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، ‌ این همایش که از دو روز قبل با حضور معاونین و مدیران حوزه پژوهش 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور نشست های تخصصی خود را در محل هتل بین المللی قصر آغاز کرده بود، روز گذشته در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به کار خود پایان داد.



دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این همایش اظهار کرد: در چهاردهمین گردهمایی مدیران پژوهشی به دلیل حضور مدیران مراکز رشد دانشگاه نسبت به گردهمایی های قبلی جمعیت بیشتری حضور داشتند که از میزبانی خوب واحد مشهد قدردانی می کنم.


وی در جمع بندی گردهمایی، برگزاری نشست ها و کمیسیون های تخصصی و نتایج آن را مثبت خواند و گفت: این بخشنامه ها بدون همکاری و همدلی شما هیچ اثر بخشی نخواهد داشت.


واشقانی از مدیران پژوهشی خواست با همدلی و تلاش بیشتر برنامه های توسعه علم و فناوری را در چهارچوب سیاست های نظام تحقق بخشند و با برطرف کردن موانع پژوهش روز به روز پرچم افتخار دانشگاه آزاد اسلامی را در عرصه علم و فناوری کشور در تراز بین المللی به اهتزاز در آورند.


در این مراسم دکتر واشقانی با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر شیخ الاسلامی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر ظریف مدیر کل پژوهشی و دکتر نوبخت مدیر مرکز رشد واحد مشهد قدردانی کرد .



در پایان این اجلاس نیز بیانیه‌ پایانی چهاردهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری و چهارمین نشست مدیران مراکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه‌ آزاد اسلامی توسط دکتر طوسی زاده معاون پژوهش و فناوری واحد مشهد قرائت شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته