دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1402 - 11:15

انواع سرور hp

انواع سرور hp
رند hp علاوه بر این که در زمینه تجهیزات سخت افزاری شبکه سال‌هاست که در بازار به شکل پرقدرتی حضور دارد، در تولید سرور نیز می‌توان گفت حرف اول را می‌زند.
کد خبر : 896333

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برند hp علاوه بر این که در زمینه تجهیزات سخت افزاری شبکه سال‌هاست که در بازار به شکل پرقدرتی حضور دارد، در تولید سرور نیز می‌توان گفت حرف اول را می‌زند. وقتی صحبت از سرورهای پر قدرت hp می‌شود، باید در نظر داشته باشیم که قدرت یک سرور توسط چندین عامل کلیدی مانند قابلیت های پردازش، حافظه، ذخیره سازی و عملکرد شبکه تعیین می‌شود. یک سرور قوی نه تنها در این زمینه ها عالی است، بلکه آن‌ها را متعادل می‌کند تا عملکرد بهینه را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها ارائه دهد. و با دانستن این موارد، باید بدانیم که سرور hp در انواع مختلفی برای کسب و کارهای مختلف که با نیازهای کاری و بودجه متفاوتی تعریف شده اند، طراحی و به بازار عرضه شده است.

·      سرورهای رکمونت اچ پی (سرورهای HP DL)

سرورهای رکمونت HP به دلیل مقیاس پذیری بالا، توسعه پذیری، ارتقا پذیری و قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای فشرده محاسباتی، پرکاربردترین سرورها در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های نظامی، صنعتی و تجاری هستند، اما سرورهای برج و تیغه نیز هر از گاهی ظاهر می‌شوند و خودی نشان می‌دهند! سرورهای رک اچ پی برای پاسخگویی به نیازهای عملکرد و قیمت مورد نیاز کسب و کار شما طراحی شده‌اند . سرورهای Rack بسیار مقرون به صرفه هستند و مدیریت کابل ساده و مهار خرابی را حتی برای سازمان‌های کوچک به صورت مولد ارائه می‌دهند. سرورهای DL برای خدمت رسانی به همه و سرعت بخشیدن به انواع بارهای کاری با سرورهای رک کاملاً قابل تنظیم و مقیاس پذیر طراحی شده‌اند که نسبت به سرورهای برج بسیار مؤثر هستند.

سرورهای DL HP انتظارات نیازهای سنتی و رو به رشد فناوری اطلاعات را برآورده می‌کنند و ارائه خدمات IT را با تمرکز بر حوزه‌های کلیدی تحولات IT سرعت می‌بخشند. خدمات نوآورانه IT برای سرعت بخشیدن به ایجاد تحول دیجیتالی در سراسر شرکت شما، آن چیزی است که با استفاده از سرورهای DL اچ پی در سبکه سازمانی کوچک و بزرگ خود به دست خواهید آورد.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد سرورهای DL اچ پی در ایران و جهان و به خصوص مدل DL380 آن در تمام نسل‌های سرور سری پرولیانت اچ پی، شاید شما هم بخواهید برای شبکه سازمانی خود به سراغ این دسته از سرورهای HP بروید. ما همه مدل‌های سرور  HP DLرا در اختیار داریم که حجم کار را برای مشاغل کوچک، بخش‌ها و محیط‌های گروه کاری و همچنین برنامه‌های وب، ابر و مرکز داده را ساده‌سازی می‌کند. سرورهای HP یک پلتفرم ایده آل برای سیستم عامل های لینوکس، ویندوز سرور و VMware در سطح سازمانی هستند. برای دریافت راهنمایی تخصصی و رایگان در انتخاب و خرید سرور HP DL از ساپراصنعت روی همراهی کارشناسان آموزش دیده و مجرب ما حساب کنید. ماموریت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که بازدیدکنندگان و مشتریان پشتیبانی اختصاصی و یک به یک از تیم متخصصان سخت افزار و خدمات تعمیر و نگهداری IT سازمانی ما دریافت می‌کنند. خواه برای خرید سرور برای یک مرکز داده بزرگ به سایت ما سر بزنید یا فقط موجودی ما را مرور ‌کنید، به شما اطمینان می‌دهیم که خدمات شخصی و حرفه ای را از طریق تلفن یا ایمیل به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که خرید سرورهای سازمانی، تجهیزات شبکه و قراردادهای خدمات را آسان و راحت کنیم. در انجام این کار، ما در تلاش برای ایجاد روابط بلندمدت با همه مشتریان خود هستیم، به همین دلیل است که آن‌ها بارها و بارها به ما مراجعه می‌کنند.

·      سرورهای تاور یا ایستاده اچ پی (سرورهای HP ML)

سرورهای برج HPE پیشرو در بازار هستند و برای هر دفتری که به دنبال نصب و مدیریت آسان سخت افزار سرور است، یک انتخاب ایده‌آل هستند زیرا با ابعاد و ظاهری شبیه یک کیس کامپیوتر به راحتی و بدون نیاز به قرارگیری در رک می‌توانند به عنوان هسته شبکه فعالیت کنند. این سرورها، گزینه‌ها، ابزارهای زیادی برای پشتیبانی و کمک به شما در راه‌اندازی کسب‌وکارتان، و ساده‌سازی زیرساخت‌های ابری داخلی و ترکیبی در اختیارتان قرار می‌دهند.

·      سرورهای تیغه‌ای اچ پی (سرورهای HP BL)

که با نام سرور HP BL شناخته شده‌اند، از زیر ساخت سرور بسیار پیشرفته‌ای برخوردارند که طراحی آن‌ها به صورت اختصاصی به منظور ذخیره‌سازی کلود و نیز هدایت نوآوری کسب و کار صورت گرفته است. سرور hp Blade با تغییر زیرساخت قدیمی، هزینه را به حداقل می‌رساند و مجهز بودن آن به فناوری مدیریتی One View موجب ارتقای ایمنی هر کسب و کاری می‌شود.

·      سرورهای HPE MicroServer

سری سرورهای میکرو پرولیانت اچ پی، سرورهایی هستند که در سطح اولیه استفاده می شوند. این سرورهای کم مصرف در ابعاد جمع و جور و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شده‌اند که برای مشاغل کوچک، اداری خانگی یا محاسبات لبه‌ شبکه طراحی شده اند. اجزای این سرورها قابلیت ارتقا دارد و دسترسی به هارد دیسک برای کاربران به راحتی انجام می‌شود.

انواع سرور hp در ساپراصنعت با بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا به مشتریان عزیز عرضه می‌شود. هم‌چنین می‌توانید از طریق شماره تماس 02176871880 با متخصصین فنی ما در ارتباط باشید و به طور تخصصی و رایگان راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا هم در زمان و هم در بودجه خود صرفه‌جویی کنید چرا که کارشناسان مجرب ما بعد از شنیدن صحبت‌های شما، سروری را معرفی می‌کنند که بتواند پاسخگوی نیازهای کاری حال و حداکثر تا ۱۰ سال آینده شما باشد و متناسب با بودجه شما و سازگاری سرور انتخابی، قطعات سرور اچ پی روی آن پیکربندی می‌شود.    

فروش سرور hp g10 در ساپراصنعت

سرورهای رکمونت جدید HPE Gen10  ایمن ترین سرورهای استاندارد صنعت جهان هستند. این ادعای جسورانه بر اساس یک تکنولوژی نوآورانه با نام اعتماد سیلیکونی منحصربه فرد همراه با هزاران فناوری امنیتی متمایز دیگر است که تنها کمپانی HPE در سرور HP G10 به بعد ارائه می‌دهد. برای مشاهده انواع و خرید سرور hp g10 از ساپراصنعت می توانید به سایت مراجعه کنید و هر زمان نیاز به راهنمایی داشتید با کارشناسان ساپراصنعت تماس بگیرید.

آخرین نسل سرور HP

نسل 11 آخرین نسل از سرورهای اچ پی است که به بازار معرفی شده است . سرور های hp g11 در انواع سرورهای رکمونت و سرورهای تاور قادرند با بالاترین سطح اطمینان و ایمنی از زیرساخت، حجم کاری و اطلاعات شما محافظت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته