دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیرکبیر می‌شود

برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیرکبیر می‌شود
نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از بیست و هشتم بهمن ماه در محوطه دانشگاه امیر کبیر برای دانشجویان اجرا می‌شود.
کد خبر : 896306

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش  «بازگشت به خان نخست» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جایزه اول بخش دانشگاهی را به خود اختصاص داده و از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر ویژه شد.

این نمایش خیابانی در فضایی کمدی به نقد اجتماعی قوانین الهی و انسانی که در سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ توسط افراد نقض شده می‌پردازد.

در این اثر نمایشی ۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از رشته‌های بازیگری، کارگردانی، ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی، طراحی صحنه و فلسفه هنر از استان‌های مختلف کشور به عنوان بازیگر حضور داشته و سایر عوامل نمایش عبارت‌اند از: طراح و نویسندگان:داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، مشاوران کارگردان:دکتر بهزاد آقاجمالی، دکتر سعید قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:نگین زینی‌وند، گروه کارگردانی:رضاشفائی، آیلار صدرخواه، سامان ترده، علی صفری، سامان ایرانی، علی قراربخش، عکاس و تصویربردار:امین سروری، طراح فضا: داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، طراح لباس:داریوش نصیری، نگین زینی‌وند، طراح پوستر و بروشور:امیرحسین قاسمی، زهرا رضوان، مدیر صحنه:کوثر آقایی.

لازم به ذکر است نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست از ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند ساعت ۱۱ صبح در صحن دانشگاه امیرکبیر (دانشگاه پلی‌تکنیک تهران) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته