دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 10:34
والیبال انتخابی المپیک 2016 - ژاپن

صدرنشینی به نام ایران/ شاگردان لوزانو فردا به مصاف فرانسه می روند

تیم ملی والیبال ایران فردا(سه شنبه) در سومین دیدار مسابقات انتخابی المپیک 2016 به مصاف فرانسه می رود.
کد خبر : 89606

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال در سومین دیدار انتخابی المپیک ریو فردا( سه شنبه) از ساعت 11:10 دقیقه مقابل فرانسه به میدان می رود.


شاگردان لوزانو فردا مقابل تیمی به میدان می روند که یکی از شانس های اصلی صعود به المپیک محسوب می‌شود. البته تیم ملی فرانسه در دیدار مقابل لهستان، دیداری که به نظر می‌رسید پیروز میدان باشد در نهایت شکست خورد و فقط یک امتیاز به دست آورد. لهستان هم که دو امتیاز از بازی گذشته‌اش مقابل کانادا به دست آورده بود. با دو امتیاز این بازی 4 امتیازی شد. لهستان و فرانسه هم اکنون با چهار امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.


تیم های سه امتیازی این رقابت ها چین، ژاپن و استرالیا هستند. تیم ژاپن که به نظر می رسید به راحتی توانایی شکست چین را داشته باشد مقابل این تیم 3-0 شکست خورد و شانس صعود را تقریبا از دست داد. چین هم که پیش از این امتیازی کسب نکرده بود 3 امتیازی شد. استرالیا هم 3-1 ونزوئلا را شکست داد و 3 امتیازی است.


به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران با شکست استرالیا و کانادا 5 امتیاز به دست آورد و صدرنشین گروه است. لهستان و فرانسه هم هر کدام با 4 امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند. چین و ژاپن و استرالیا با 3 امتیاز در رتبه های بعدی هستند و کانادا و ونزوئلا هم که در پایین جدول قرار گرفتند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب