دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 11:09
در گفت و گو با آنا؛

خرمگاه: می‌دانم استقلال با منصوریان صحبت کرده‌ است/ هنوز اتفاقی نیفتاده‌

دستیار اول منصوریان در باشگاه نفت تهران گفت: تا آنجایی که من می‌دانم مسئولان باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان صحبت کرده‌اند.
کد خبر : 89605

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،با توجه به شکست استقلال در فینال جام حذفی احتمال برکناری پرویز مظلومی بیشتر از گذشته شده است و در این میان علیرضا منصوریان اقبال بیشتری برای نشستن روی نیمکت ‌آبی‌پوشان دارد. او در حالی امیدوار است سرمربی استقلال شود که فصل گذشته مذاکرات جدی با مسئولان تیم نفت داشت تا بتواند هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد اما مدیران تیم نفت با جدایی او مخالفت کردند. منصوریان امسال توانسته است با توجه به نگرفتن نیمی از مبلغ قراردادش تا پایان فصل قراردادش را یکطرفه فسخ کند.


به دنبال جدایی منصوریان از نفت تهران و احتمال نشستن او روی نیمکت آبی‌ها گفت‌وگویی با محمد خرمگاه دستیار اول منصوریان داشتیم تا از آخرین وضعیت کادرفنی فصل گذشته نفت تهران و احتمال حضور آنها در استقلال مطلع شویم.


خرمگاه درباره مذاکره مدیران باشگاه استقلال با منصوریان برای هدایت این تیم در فصل آینده به خبرنگار آنا گفت: «من اطلاع دقیقی از اینکه صحبت‌های منصوریان با باشگاه استقلال به کجا رسیده است، ندارم. تنها می‌دانم با او صحبت شده است. قطعا اگر اتفاق مهمی در این زمینه رخ بدهد، باشگاه استقلال به صورت رسمی آن را اعلام می‌کند.»


وی درباره اینکه نظر خود منصوریان چیست و خودش نگفته تا چه اندازه به نیمکت استقلال نزدیک شده است؟ بیان کرد: «اگر شما او را پیدا کردید، سلام مرا هم به وی برسانید. من اگر صحبتی با منصوریان داشتم هم برای کارهای شخصی‌مان بوده و حرفی درباره حضور در استقلال به میان نیامده است.»


مربی دو فصل اخیر نفت تهران د مورد اینکه او هم مثل منصوریان قراردادش را با نفتی‌ها فسخ کرده است تا فصل آینده در کنار او روی نیمکت استقلال باشد، تصریح کرد: «قرارداد من با باشگاه نفت تمام شده است و دلیلی بر فسخ آن وجود نداشت. اگر سعادت باشد به استقلال بروم خیلی خوشحال خواهم شد اما هنوز قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.»


خرمگاه درباره دیدار فینال جام حذفی هم عنوان کرد: «به نظرم استقلال بازی بهتری ارائه کرد و مستحق پیروزی در این بازی بود اما فوتبال است و شرایط خاص خودش را دارد. من خودم امیدوار بودم که رحمتی در ضربات پنالتی درخشش خوبی داشته باشد و جام را برای استقلال به‌دست آورد اما متاسفانه او نتوانست ضربه پنالتی را دفع کند و این ذوب‌‌‌آهن بود که جام قهرمانی را بالای سر برد.»


او افزود: «جا دارد به پرویز مظلومی و کادرفنی‌اش یک خسته نباشید جانانه بگویم. امیدوارم فصل آینده هم مظلومی سرمربی استقلال باقی بماند و تیمی را که خودش ساخته است با قدرت بیشتری روانه مسابقات فصل آینده کند. من به عنوان کسی که روزی شاگرد مظلومی بوده است برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و به نظرم او می‌تواند با تیم جوانش در آینده موفق شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته