دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1402 - 11:12
جامعه ورزشی در جشن باشکوه انقلاب

هاشمی: مردم رهرو خون شهدا و آرمان‌های نظام هستند+فیلم

هاشمی: مردم رهرو خون شهدا و آرمان‌های نظام هستند+فیلم
وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم رهرو خوبی برای خون شهدا بوده و پشت آرمان‌های نظام هستند.
کد خبر : 895959

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم. خوشبختانه هرسال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم. این نشانگر آن است پشت سر این انقلاب علاوه بر اینکه خون شهدا بوده مردم هم رهرو خوبی برای خون شهدا بوده و پشت آرمان‌های نظام هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ان‌شاءالله سال به سال این حضور پررنگ‌تر باشد و از این مسیر صعب‌العبوری که در راه انقلاب است با موفقیت سپری کنند. تا پای جان برای ایران هستند.

هاشمی در خصوص خبر خوش برای مردم ایران گفت: مردم و ورزشکاران ما که در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند، هر مدالی می‌آورند و هر پرچمی که به اهتزاز در می‌آید و هر سرودی که نواخته می‌شود باعث خوشحالی مردم می‌شود.

 
جوادی: ۱۸ پروژه ورزشی افتتاح می‌شود
 
علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم در مراسم ۲۲ بهمن گفت: روح راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط، شادابی، جشن و سرور است. حضور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکرانه  پیروزی انقلاب اسلامی است. هزار و ۴۴۳ برنامه برای ورزشکاران در دهه مبارک فجر تدارک دیده شده، همچنین اداره کل ورزش و جوانان در این ایام ۱۸ پروژه ورزشی( هرهفته ۱ پروژه) افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست قرار خواهد داد.
 



غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیرو کمان: ورزشکاران برای شادی دل مردم از تمام توان خود بهره می برند

۲۲ بهمن یکی از یادگاری امام خمینی (ره) دانست و گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم  افتخار بزرگی است و همچنین جامعه ورزشی کشور همواره هم دوش مردم ایران در این روز که نماد اقتدار و افتخار کشور است حضور دارند و ورزشکاران برای شادی دل مردم از تمام توان خود بهره خواهند برد.

امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش: حضور مردم در جشن امسال انگار که اولین سال پیروزی است

حضور پرشور مردم و جامعه ورزش و جوانان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی است که حس می کنیم اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که این نشان دهنده ادامه دار بودن راه امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

کامران شهلا، سرمربی تیم ملی اسنوکر: این همبستگی مشت محکمی است بر دهان دشمنان

امروز شاهد حضور پرشور و فوق العاده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که نشان دهنده همبستگی مردم ایران است و این همبستگی مشت محکمی است بر دهان دشمنانی که تصور میکنند ملت ایران همراه یکدیگر نیستند.

محمدامیر عظیمی، رئیس هیات آمادگی جسمانی استان تهران: 20 میلیون ورزشکار همیشه در خدم مردم و جامعه هستند

 مردم امسال نیز همچون سال های گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که جای خوشحالی دارد. همانطور که امام راحل(ره) فرمودند ما ۲۰ میلیون بسیجی داریم که این تعداد ۲۰ میلیون ورزشکاران هستند که همیشه در خدمت مردم و جامعه هستند.

 مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز: حضور مردم جای قدردانی دارد

مردم و جامعه ورزش کشورمان امروز نیز همچون همه روزهایی که نیاز بود با حضورشان از جمهوری اسلامی ایران و آرمان هایشان حمایت کنند، حاضر شدند که جای خوشحالی و قدردانی دارد.

علیرضا کلانتری بنجار سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی: هرجا مردم در میدان باشند قطعا موفقیتی حاصل خواهد شد

هرجا مردم در میدان باشند قطعا موفقیتی حاصل خواهد شد و ۲۲ بهمن ماه نشانی از حضور موثر مردم در میدان در راستای پایان دادن به حکومت پهلوی و آغاز یک دموکراسی واقعی به نام جمهوری اسلامی است.

 رسول منعم، سرپرست اداره کل امور استان ها وزارت ورزش و جوانان: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش روزهای روشن است

جامعه ورزش و جوانان کشورمان نیز امروز همچون همیشه دوشادوش مردم عزیز کشورشان در راهپیمایی حضور دارند و باردیگر حماسه بزرگی را رقم زدند. امیدوارم مردم جامعه ایران اسلامی، روز به روز دست در دست یکدیگر بر اقتدار جمهوری اسلامی بفزایند و پایبند به اهداف کشورشان باشند.


مهدی حب درویش، رکورد دار روپایی جهان: امیدوارم همه برای اهتزاز در آوردم پرچم کشورمان قدم برداریم

امروز مردم حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و امیدوارم مردم کشورمان در همه زمینه ها دوشادوش هم برای به اهتزار دراوردن پرچم کشورشان قدم بردارند.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی: مردم ثابت کردند پایبند انقلاب هستند

بسیار خوشحالم که امروز در جمع مردم عزیز و انقلاب دوست کشورم حضور دارم و مردم نیز ثابت کردند که چقدر پایبند به انقلاب اسلامی و کشورشان هستند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال: حضور مردم نشان از اثبات وفاداری مردم به نظام است

 حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشانی از اثبات وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی ،حمایت  و بیان انتظاراتشان از مسئولان  است.

 شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته : حضور پرشور مردم پیام بلند بالایی برای جهانیان  است

این حضور نشان می دهد مردم ایران با هم متحدند و برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری در این مراسم شرکت می کنند. خدا را شاکریم که توفیق دوباره شرکت در مراسم جشن پیروزی انقلاب نصیب خانواده ورزش نیز شد و ورزشکاران ثابت کردند که به دنبال تحقق شعار (تاپای جان برای ایران ) هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته