دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1402 - 08:58

۲۲ بهمن‌ مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است

۲۲ بهمن‌ مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با بیان اینکه ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قلبِ تاریخ و تقویم‌ها جای گرفت، عنوان کرد: ۲۲ بهمن‌ مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.
کد خبر : 895933

باقر بارانی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادمان طلوع و ظهور بزرگ‌ترین و شیرین‌ترین تحول دوران تاریخ پس از اسلام و سالروز حماسه‌ حضور سرنوشت‌ساز و امیدآفرین ایرانیان است که پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه با طاغوت زمان با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» عزت و آزادگی را رقم زدند و حتی برای اذهان آزادی‌خواه و عدالت‌طلب خسته از ظلم و ستم در جهان امید و بیداری را به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ در قلبِ تاریخ و تقویم‌ها جای گرفت و به فرموده مقام معظم رهبری به مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران بدل گشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بیان کرد: در سالروز چهل و پنچمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همه باهم با مشارکت آگاهانه، هوشیاری و عزمی راسخ در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌‌کنیم و در راه پاسداشتِ میراث گرانبهای مکتب ولایت گام برمی‌داریم.

بارانی‌نیا متذکر شد: امیدوارم مردم غیور ایران ضمن بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خود را برای انتخاباتی باشکوه آماده کنند و تداوم‌بخش مسیر عزت ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته