دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1402 - 10:12
عضو هیئت علمی دانشگاه در گفت‌وگو با آنا:

ملت ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» پایه‌های کاخ استکبار جهانی را می‌لرزاند

ملت ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» پایه‌های کاخ استکبار جهانی را می‌لرزاند
محمد دوستار عنوان کرد که مردم ایران با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر پایه‌های کاخ نظام سلطه و پیکره استکبار جهانی را خواهند لرزاند.
کد خبر : 895768

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت در آستانه ۲۲ بهمن (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دمیدن روح استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کالبد ایران بود و ۲۲ بهمن اوج تجلی حضور ولایت و جلوه‌ای از وحدت امت ایران انقلابی و اسلامی است.

وی اضافه کرد: این ایام پاک مولودی است که گره در سرنوشت ملتی با شرافت و شهیدپرور دارد که با اهدای خون جوانان گلگون‌کفن خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و این نهال پس از ۴۶ سال تبدیل به درختی تنومند شد که همچون نگینی زیبا و درخشان در حال نورافشانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: پیروزی فجر امسال بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذره‌ای از عشق و ارادت ملت ایران به ولایت فقیه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.

دوستار متذکر شد: اینک مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن و سر دادن شعار «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر پایه‌های کاخ نظام سلطه و پیکره استکبار جهانی را خواهند لرزاند و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی مقتدرانه و عزت‌مند امت اسلامی را آغاز خواهند کرد.

وی تبیین کرد: جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن اعلام حضور همه‌جانبه در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن با عرض تبریک مجدد فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن دعوت همگان به شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن همگام با دیگر مردم کشورمان در این راهپیمایی گسترده شرکت خواهند کرد؛ امیدواریم با اتکال به ایزد متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با تلاش و همت کارکنان خدوم، اعضای هیئت علمی مجرب و دانشجویان نخبه بتواند قدمی هرچند کوچک در رشد و شکوفایی ایران اسلامی برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته