دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 09:44
در دیدار معاون پژوهش وزارت علوم با هماهنگ‌کننده کل کمیته دایم همکاری‌های علمی سازمان همکاری اسلامی

احمدی پیشنهاد کرد: تاسیس صندوق بین اسلامی سرمایه‌های خطر‌پذیر‌

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با هماهنگ‌کننده کل کمیته دایم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی در اسلام‌آباد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 89557

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، درحاشیه سی‌امین نشست کمیته اجرایی و پانزدهمین اجلاس مجمع عمومی کمیته دائم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی، دکتر وحید احمدی و هیات همراه با پروفسور شوکت حمید‌خان در محل کامستک در اسلام آباد پاکستان دیدار و گفتگو کردند.


سی‌‌امین نشست کمیته اجرایی و پانزدهمین اجلاس مجمع عمومی کمیته دائم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) با حضور وزرای علوم و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از 10 تا 12 خرداد در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.


در این ملاقات دو طرف بر ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر برای توسعه همکاری‌های علمی و فناوری میان کشورهای اسلامی و طراحی مدل جدیدی از همکاری بین کشورها تاکید کردند.


در این دیدار احمدی پیشنهاد تاسیس صندوق بین اسلامی سرمایه‌های خطر‌پذیر‌، حمایت کامستک از درج جایزه مصطفی در سند نهایی اجلاس و برنامه ده ساله علم و فناوری کشورهای اسلامی، آمادگی ایران برای پذیرش مرجع ملی آموزش‌های فنی و مهارتی در جهان اسلام آمادگی برای ارائه بورس تحصیلی به کشورهای اسلامی و تاکید بر حمایت ایران از سه شبکه کشورهای اسلامی موجود در کشورمان‌ را مطرح کرد که مورد حمایت و تایید شوکت خان قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته