دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1402 - 11:01

چطوری خرید بهترین بیمه عمر را از بیمه تایم داشته باشیم

چطوری خرید بهترین بیمه عمر را از بیمه تایم داشته باشیم
بیمه تایم با تجربه سال‌ها سابقه فعالیت در صنعت بیمه همراه تیم کارشناسان حرفه ایی خود در زمینه بیمه نامه‌های عمر توانسته به مرکزی امن در پیشنهاد و صدور و پشتیبانی بیمه‌های زندگی در سراسر کشور گردد.
کد خبر : 895383

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بيمه تايم با تجربه سالها سابقه فعالیت در صنعت بیمه همراه تيم کارشناسان حرفه ايي خود در زمينه بيمه نامه هاي عمر توانسته به مرکزي امن در پيشنهاد و صدور و پشتيباني بيمه هاي زندگي در سراسر کشور گردد.

با اين پشتوانه قوی و تخصصی در زمینه خريد يک بيمه عمر، بیمه تایم گام به گام تا عضویت در این بیمه نامه همراه همه افراد می باشد تا عضویت بیمه نامه شون کامل بشه.

قبل از آن بهتر است بدانيم که بيمه عمر به زبان ساده چيست؟ در اين بيمه نامه با مبالغي که فرد پس انداز مي نمايد هر سال به این سرمایه گذاری سود مشارکت تعلق گرفته و در کنار صندوق پس اندازي خوب، داشتن پوشش هاي بيمه ايي از مزاياي ديگر بيمه  نامه عمر مي باشد.

با توجه به اينکه در بيمه عمر هم قسمت پس انداز و سرمايه گذاري در نظر گرفته شده و هم پوشش هاي متعدد بيمه ايي و اينکه در برخي شرکت هاي بيمه در انتها اين بيمه نامه قابليت تبديل به بازنشستگي را دارد حتما موارد زیر در خرید بیمه نامه عمر در نظر گرفته شود:

  • انتخاب يک شرکت بيمه با سطح توانگري مالي 1 ،
  • داراي بهترين پوشش هاي بيمه باشد،
  • سود مشارکت بالایی پرداخت گردد (ميانگين سود اعلامي سالهاي قبل آن شرکت بيمه را در نظر بگيريد)
  • نکته مهم ديگر پرداخت خسارت شرکت بيمه اي که بيمه عمر از آن تهيه مي شود بهينه باشد.

گام به گام تا بهرمندي از مزاياي بيمه عمر :

  • از کدام شرکت، بيمه عمر بخريم؟

در سالهاي اخير بيمه نامه هاي زندگي از نوع پس اندازي و سرمايه گذاري در همه دنيا مورد توجه قرار گرفته و براي ما در ايران هم همين نگرش صورت گرفته و با توجه به استقبال مردم ، شرکتهاي بيمه در ارايه اين بيمه با ارائه طرح های بيشتر همراهي کرده اند.

در بين شرکت هاي بيمه برخي شرکت ها بيمه نامه جامع تري از لحاظ سودهاي مشارکت بيشتر و پوشش هاي کامل تر دارند و در زمان خسارت پرداخت خسارت بهتري دارند، همچنين با توجه اينکه اين بيمه نامه يک صندوق پس اندازي هست انتخاب شرکتي با بالاترين سود و سطح توانگري 1 مي تواند بهترين انتخاب باشد. کارشناسان بيمه تايم در اين تصميم گيري به شما راهنمايي مي کنند.

  • کدام پوشش های بیمه عمر را خریداری کنیم؟

بيمه هاي زندگي با اين وجود که صندوق پس اندازي مطمين با سودهاي تضميني و سود مشارکت هستند اما داراي پوشش هاي بيمه ايي نيز مي باشند. از جمله اين پوشش ها مي توان به:

  • سرمايه فوت
  • سرمايه فوت به علت حادثه
  • نقص عضو در حادثه
  • هزينه پزشکي در حادثه
  • امراض خاص
  • معافيت و از کارافتادگي

اشاره کرد. اينکه با توجه به پوشش هاي ياد شده چه سرمايه هايي مناسب فرد در اين بيمه نامه هست را تيم بيمه تايم با توجه به سن بیمه شده و با توجه به نیاز هر فرد در این انتخاب راهنمايي لازم را ارائه خواهند نمود.

  • مزاياي بيمه عمر کدامست؟

بيمه عمر داراي مزاياي مختلف، شامل پوشش های یاد شده و سود مشارکتی که واريز به قلک بيمه گذار مي گردد مي شود در کنار آن بهتر است بدانيم که اين بيمه نامه معاف از ماليات بوده و امکان برداشت از اندوخته و واريز به صندوق را دارد، همچنين بازخريد بيمه نامه با فرد مي باشد، از ديگر مزاياي بيمه عمر مي توان به قابليت تبديل اين بيمه در انتهاي مدت بيمه نامه به بيمه بازنشستگي دانست اينکه بتوان از همه اين مزايا بهرمند شد و يک صندوق سرمايه گذاري با سود بهينه را داشت انتخاب مهمي هست که تيم بيمه تايم با همراهي خود به عضويت افراد کمک مي نمايند.

 

  • مدت بيمه عمر را چند ساله در نظر بگیریم؟

در بيمه عمر سود مشارکت هر سال اعلام و به صندوق بيمه گزاران واريز مي گردد ، در سال بعد به حق بيمه و سود واریزی سال قبل سود مجدد محاسبه مي شود و همين سود مرکب، بيمه نامه شما را به  يک صندوق پس اندازي امن و بدون ريسک تبديل مي نمايد از طرف ديگر چون بيمه شامل پوشش هاي بهينه اييست که با بالا رفتن سن فرد بيشتر وجود آن الزامیست، پس مدت بيمه نامه در انتخاب يک بيمه بايد مورد توجه گردد . کافيست به اين نکته هم توجه نماييد چون بازخريد بيمه نامه با فرد هست باز به لزوم انتخاب مدت درست بيمه بايد توجه گردد . آنچه که بيمه تايم را متمايز مي نمايد دقت و توجه به همه اين نکات مي باشد.

خرید بیمه عمر از بیمه تایم

همه موارد گفته شده در خرید بيمه نامه عمر در نظر گرفته مي شود اما يکي از نکات مهم که مي تواند انتخاب گزينه هاي قبلي را سهل تر نمايد و خيال هر فردي را در سالهاي بيمه ايي  راحت نمايد ، داشتن تيم متخصص و مشاور بيمه ايي مي باشد که بتوان به تجربه آنها در انتخاب هاي ياد شده اعتماد داشت و خيال فرد در سالهاي بعد از تهيه بيمه نامه به پشتيباني متخصصين آنها راحت باشد.

بيمه تايم با تيم کارشناسان متخصص خود و با سالها تجربه و دانش در حوزه بيمه علاوه بر اينکه با ارايه آنلاين خدمات بيمه راحتي و رفاه در خريد بيمه را فراهم نموده ، علاوه بر آن با خدمات و مشاوره و پشتيباني حرفه ايي توانسته در سالهاي اخير جايگاه خوبي را در بين بيمه گزاران داشته باشد. از طریق تماس با شماره 02188243828 و یا زا طریق ثبت درخواست در سامانه  بیمه تایم BimeTime.com می توانید از نظر کارشناسان بیمه عمر بیمه تایم کمک بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته