دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول؛

دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی در جهان نیست

دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی در جهان نیست
معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در نوع خود بسیار قابل توجه بوده و قابل قیاس با هیچ کشور دیگری نیست.
کد خبر : 895311

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت لاله‌های گلگون کفن جنایت تروریستی کرمان، همایشی را با عنوان انقلاب اسلامی، همبستگی ملی، مقاومت و عزت بین المللی در سالن همایش‌های مجتمع ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار کرد.

این مراسم با حضور جلال درخشه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، حسینی رئیس واحد تهران جنوب، مدیران بین الملل سازمان مرکزی، معاونان، روسای دانشکده‌ها و مدیران ستادی و جمع کثیری از دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

حسینی رئیس واحد تهران جنوب در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده برای دانشجویان غیرایرانی واحد تهران جنوب و فارغ التحصیلان آن ارائه کرد.

در ادامه درخشه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های خوبی برای جذب دانشجویان دارد.

وی با اشاره به نقش مهم مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش آموزش عالی در سطح کشور، گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد بیش از ۴۰۰ واحد و مراکز تحقیقاتی در کشور دارد و از این منظر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است. این دانشگاه با توجه به تعدد واحد‌های دانشگاهی در کشور، امکان تحصیل برای دانشجویان غیرایرانی را فراهم کرده و امروز بیش از چهل و پنج واحد مجوز پذیرش این دانشجویان را دارد که در نوع خود بسیار قابل توجه بوده و قابل قیاس با هیچ کشور دیگری نیست.

دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی در جهان نیست

مفتخریم که شما دانشجویان، ایران و دانشگاه آزاد اسلامی را برای تحصیل انتخاب نموده اید و ما نهایت تلاش خود را خواهیم نمود تا میزبان خوبی برای شما باشیم.

وی افزود: این همایش به منظور بزرگداشت شهدای حمله تروریستی در شهرکرمان می‌باشد لذا یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی در جهان نیست

معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ویژگی‌های منحصر بفردی با انقلاب‌های جهان دارد. تمام انقلاب‌های مدرن مبتنی بر اندیشه‌های ضد دینی یا غیر دینی بوده اند، اما انقلاب اسلامی بر باور‌های دینی استوار است و مبتنی بر دین و باور‌های دینی پایه ریزی شده است. ویژگی دیگر انقلاب وجهه مردمی بودن آن است که امام از این ظرفیت ارزش‌ها و حضور مردم یک جریان بزرگ در ایران و جهان به وجود آورد که یکی از آثار مهم آن جنبش مهم بیداری است.

دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه با هیچ دانشگاهی در جهان نیست

در ادامه این همایش دانشجویانی از کشور‌های عراق، نیجریه، افغانستان، پاکستان سخنرانی کردند.

پایان بخش این همایش اجرا گروه تواشیح بین المللی اسراء و تجلیل از دانشجویان فعال غیرایرانی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته