دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمدی‌صدر در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

بیمه کردن مددکاران اجتماعی شاغل در شهرداری اجباری است

بیمه کردن مددکاران اجتماعی شاغل در شهرداری اجباری است
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: پیمانکاران وظیفه دارند مددکاران اجتماعی که در مراکز شهرداری استخدام می‌کنند را بیمه کرده و طبق قوانین جاری وزارت کار حقوق آن‌ها را پرداخت کنند.
کد خبر : 894862

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: هر کسی که در این سازمان به کار گمارده می‌شود باید بیمه هم بشود و پیمانکاران باید این مسئله را لحاظ کنند.

وی درباره بیمه کردن مددکاران اجتماعی که با سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کار می‌کنند، تصریح کرد: مددکاران اجتماعی فوق با پیمانکارانی که طرف همکاری ما محسوب می‌شوند کار می‌کنند و این پیمانکاران باید آن‌ها را بیمه کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: مطالبه ما از پیمانکارانی که با مددکاران اجتماعی قراداد بسته و کار می‌کنند این است که باید قوانین وزارت کار را به طور کامل در مورد این افراد رعایت کنند.

احمدی‌ صدر در پاسخ به اینکه چرا پیمانکاران با مددکاران اجماعی سازمان رفاه قراردادهای ۸۹ روزه منعقد می‌کنند، اضافه کرد: با پیمانکاران متخلفی که قوانین وزارت کار را رعایت نکنند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته