دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز فروش ۱۳ خودرو وارداتی برای متقاضیان جدید

آغاز فروش ۱۳ خودرو وارداتی برای متقاضیان جدید
فروش ۱۳ خودرو وارداتی برای متقاضیان جدید آغاز شد، متقاضیان از امروز تا روز چهارشنبه فرصت دارند یکی از حساب‌های خود را وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب مسدود کنند.
کد خبر : 894730

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری آنا، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه از محل مازادِ خودرو‌های وارد شده، متقاضیان جدید می‌توانند در سامانه ثبت‌ نام کنند. بر این اساس، همه متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند از امروز (یکشنبه ١۵ بهمن‌) تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه (١٨ بهمن) یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

متقاضیان پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب می‌توانند از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ثبت‌نام خود در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی انجام داده و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، ١٣ خودرو (از محل مازادِ خودرو‌های وارداتی) برای همه متقاضیان عرضه شده است که از این ١٣ مدل خودرو، ۱۰ مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته