دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

محبی: این بازی از آسیا فراتر بود/این برد از اتحاد تیم می آید

محبی: این بازی از آسیا فراتر بود این برد از اتحاد تیم می آید
مهاجم تیم ملی گفت: این بازی از سطح آسیا بالاتر بود.
کد خبر : 894645

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، محمد محبی در نشست خبری پس از پیروزی ایران مقابل ژاپن اظهار کرد:  خدا را شاکرم که توانستیم بازی را ببریم.دو تیم سطح فوق العاده ای داشتند و‌ بازی سختی بود. از سطح آسیا بازی فراتر بود. دم همه بچه ها گرم و مردم که ما را دعا کردند.از همه ممنون هستیم و ان شالله دست پر برگردیم و باعث افتخار کشورمان بشویم.

محبی در مورد احساسی که در این بازی داشت، گفت: برای هر بازی به تیم روبرو احترام قائل هستیم.در بازی گذشته نبردیم و اصلا بهش فکر نکرده بودم و روی پلن تاکتیکی خودمان تمرکز کردیم و سعی کردیم بهترین خودمان باشیم.یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خودمان را نداشتیم.طارمی دیشب ۳۰ دقیقه با من حرف زد و خیلی کمک کرد به من که امروز با آرامش بازی‌ کنم و‌ فشار بازی روی من تاثیر نگذارد.صادقی و حسینی که مصدوم شدند جای آنها خیلی خالی بود.پورعلی گنجی هم در تورنمنت اردن رباط داد و از اول جام ملتها با ما بود و می شود گفت این برد از اتحاد و یکدلی تیم می آید.همه با هم متحد تلاش کردند و توانستیم به مرحله بعد برویم.الان هم باید تمام تمرکزمان را برای بازی بعدی بگذاریم.

وی‌ افزود: باید از کادرفنی تشکر کنیم که به جوانان اعتماد کرد.هم من و هم قائدی در تورنمنت سختی هستیم و باید تشکر کنیم از کادر پزشکی و تدارکات که در این دو سه روز بعد از بازی سوریه خیلی خیلی تلاش کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته