دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پاسخ به آنا؛

نقش دانش‌آموزان در جریان انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند

نقش دانش‌آموزان در جریان انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نقش دانش‌آموزان در جریان انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند، رونق و پیشبرد جریان دفاع مقدس به خاطر حضور دانش‌آموزان دبیرستانی بود، در جریانات بعدی انقلاب اسلامی می‌بینیم هرجا که دانش‌آموزان هستند، آینده نیز وجود دارد.
کد خبر : 894583

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره نقش موثر دانش‌آموزان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اصل مسئله این است که نقش دانش‌آموزان در جریان انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند. رونق و پیشبرد جریان دفاع مقدس با حضور دانش‌آموزان دبیرستانی بود. در جریانات بعدی انقلاب اسلامی می‌بینیم هرجا که دانش‌آموزان هستند، آینده نیز وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه تمام امید ما دانش‌آموزان هستند، عنوان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند بار امانت سنگین، رسالت و هویت ایرانی‌اسلامی که شهدا روی دوششان گذاشته است، را به مقصد بالا برسند.

وی با اشاره به تجربه خود از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: مزیت برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی، دانش‌آموزی بودن آن است.

تأثیر فراوان روایت‌های با احساس دانش‌آموزان در ذهن مخاطب

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب حاصل عشق و احساس دانش‌آموزان است، اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها یک فرصت عالی را برای مطالعه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا به مضامین، دستاوردها، تاریخ و آرمان‌های انقلاب اسلامی برسند؛ لذا آنها می‌توانند این مضامین را از زبان خودشان روایت کنند.

حاج علی‌اکبری با اشاره به دلنشینی ارائه‌های دانش‌آموزان، عنوان کرد: ارائه‌های دلنشین دانش‌آموزان با ارائه‌های مصنوعی دیگران بسیار تفاوت دارد. در واقع می‌توانیم بگوییم دکلمه‌های با احساس و درونی آنها می‌تواند در مخاطب تاثیر فراوانی داشته باشد و این امر از مهم‌ترین مزیت‌های برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی است.

وی با بیان اینکه در مدرسه شهید مرادی یعنی دبیرستان فرهنگ حضور پیدا کردیم، افزود: در ۱۳۹۸ که در این مدرسه حضور یافتیم، شهید فائزه کریمی از برگزارکنندگان نمایشگاه مدرسه انقلاب بود؛ اما امسال برنامه با حضور والدین این شهید حال و هوای بسیار خاصی داشت و یاد ایشان در این نمایشگاه موج می‌زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته