دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فجر ۴۲ از نگاه آنا|در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

«پژوهش» و «آموزش» در جشنواره تجسمی فجر نیاز به سرمایه گذاری دارد

«پژوهش» و «آموزش» در جشنواره تجسمی فجر نیاز به سرمایه گذاری دارد
سید عباس میرهاشمی، هنرمند و دبیر ادوار گذشته جشنواره تجسمی فجر گفت: به نظرم عرصه تجسمی نیاز به توجه بیشتر در زمینه پژوهش و آموزش دارد.
کد خبر : 894481

سیدعباس میرهاشمی، هنرمند پیشکسوت عکاسی و دبیر ادوار گذشته جشنواره تجسمی فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: من با توجه به گرایشات خاصی که خودم دارم به نظرم می‌رسد که در عرصه پژوهش و آموزش نیاز به سرمایه گذاری و برنامه ریزی داریم تا برای تولیدات آینده ، محتواهای خوب و ایده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما غافل از برنامه ریزی در عرصه تجسمی و توجه به آسیب‌های نبود آن هستیم، گفت: به نظرم پژوهش و آموزش دوبال اصلی تجسمی هستند و اینها می‌توانند آسیب‌ها را رفع کنند تا جبران دیده نشدن حوزه تجسمی باشند.

میرهاشمی با تأکید براینکه هنرمندان باید برای خودشان افقی ترسیم کرده و روی آن ریل حرکت کنند، گفت: نباید هنرمندان بابت اینکه انتخاب نشدند یا اینکه آثارشان روی دیوار نیامده، هراس و نگرانی داشته باشند بهرحال برای همه کارها استانداردهایی وجوددارد و به جز این حتی سلیقه‌ها هم در داوری و انتخاب آثار اعمال نظر دارند، بنابراین اگر امسال یک هنرمندی کارش دیده نشد، نباید ناراحت باشد، قطعا با تلاش در دوره های بعد آثارش دیده میشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته